Kai kurie socialdemokratai siūlė, kad gavusiems pirmąjį vairuotojo pažymėjimą po dviejų metų būtų organizuojami papildomi kursai. Šią maždaug prieš penkis metus patvirtintą tvarką Seimas vis bandė atšaukti, tačiau tam vis nepakakdavo balsų.
Kadangi šalyje nebuvo įsteigti specialūs centrai, kuriuose turėjo vykti papildomi vairuotojų mokymai, anksčiau priimtuose įstatymuose numatytų mokymų pradžia būdavo vis nukeliama. Tačiau tokia nestabili situacija kėlė įtampą jauniems vairuotojams, nes jie niekada nebuvo ramūs, kad praėjus dviem metams nuo vairuotojo pažymėjimo gavimo, nereikės vėl eiti mokytis iš naujo.
Po 2012 m. Seimo rinkimų pasikeitę Susisiekimo ministerijos vadovai ir premjeras Algirdas Butkevičius vėl pradėjo kalbėti, kad papildomi vairuotojų mokymai yra būtini, nes tai esą didina žmonių saugumą keliuose.
Tačiau ketvirtadienį Seime svarstant saugaus eismo įstatymą, siūlymą įvesti privalomus mokymus parėmė tik keli Seimo nariai. Vienas iš šios idėjos autorių Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkas Julius Sabatauskas iš parlamento tribūnos beviltiškai stebėjo, kaip partijos bičiuliai balsavo priešingai nei jis siūlė.
Naujosios tvarkos šalininkai – premjeras A. Butkevičius ir susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius Seime svarstant šį įstatymą balsavime nedalyvavo.
J. Sabatauskas sulaukė nemažos kolegų kritikos. Seimo „tvarkiečių“ lyderis Petras Gražulis piktinosi, kad parlamentui peršami lobistiniai ir korupciniai pasiūlymai. Seimo Liberalų Sąjūdžio frakcijos vadovas Eligijus Masiulis priminė, kad socialdemokratų siūlymas užkliuvo ir Specialiųjų tyrimų tarnybai. Jis taip pat stebėjosi, kad Seimui taip atvirai brukamos neskaidrūs pasiūlymai.
Buvęs susisiekimo ministras sako, kad valstybė turi ir toliau stiprinti pirminį vairuotojų mokymą, o ne prievarta juos varyti į papildomus kursus po dviejų metų. Liberalai siūlė, kad privaloma tvarka papildomai būtų mokomi tik už eismo taisyklių nesilaikymą bausti vairuotojai.
Tuo tarpu papildomo mokymo šalininkai įsitikinę, kad papildomas mokymas žmonėms nepakenktų, nes pradedantieji vairuotojai dažniau padaro avarijas.
Vis dėl to daugeliui ši tvarka užkliuvo dėl to, kad idėjos autoriai siūlė Lietuvoje įkurti 4 monopolisto statusą turinčius centrus, kuriuose vyktų mokymai. Kiek žmonėms turėjo kainuoti papildomi mokymai - neaišku.