„Renault Captur“ turėjo aiškų tikslą – išlaikyti tokį pat aukštą pasyviojo saugumo standartą, kaip ir naujojo „Clio“, nes abu automobiliai pagaminti naudojant tą pačią platformą. „Renault“ saugumo savybės yra paremtos avarijų tyrimų duomenims ir tikruoju vairuotojų elgesiu, siekiant kurti saugumo sprendimus, paremtus holistiškesniu ir efektyvesniu metodu. Kad būtų užtikrinta dar veiksmingesnė keleivių apsauga, „Renault Captur“ elektronikos sistema buvo sukurta taip, kad pažangiausios apsaugos sistemos įsijungtų dar greičiau.
„Renault Captur“ kaktomuša susidūrus su kitu automobiliu, priekyje sėdinčius keleivius apsaugo dvi itin efektyvios oro pagalvės ir saugos diržai su papildomais įtempėjais ir įtempimo ribotuvais, sukalibruotais 400 daN jėgai.
Taip pat, siekiant pagerinti priekyje sėdinčių keleivių kelių ir blauzdikaulių apsaugą, į „Easy Life“ stalčių buvo įmontuoti jutikliai. Automobilio užpakalinėje dalyje esančiose sėdynėse yra trijų taškų saugos diržai, išorinėse sėdynėse – ir diržų įtempimo ribotuvai. Pastangos keleiviams apsaugoti esant šoniniam smūgiui buvo įvertintos įspūdingu taškų skaičiumi – 7,9 iš 8 galimų.
Kad „Renault Captur“ keleivių apsaugos sistema aptiktų smūgį ir reaguotų dvigubai greičiau, kiekvienoje automobilio pusėje įmontuoti du smūgio jutikliai: vienas priekinėse durelėse, kitas – statramstyje B. Specifinis algoritmas reguliuoja naujosios kartos galvą ir krūtinės ląstą apsaugančių oro pagalvių išsiskleidimą smūgiui sušvelninti.
Minėtasis rezultatas, pridėjus susidūrimo su nejudamu objektu ir smūgio į užpakalinę dalį bandymų įvertinimus, padėjo „Renault Captur“ suaugusiųjų apsaugos kategorijoje surinkti 32 taškus iš 36 galimų. Tai vienas geriausių mažųjų automobilių segmento rezultatų.
Dėl vaikų apsaugos sistemos konstrukcijos ir trijų taškų vaikiškos kėdutės tvirtinimo prie priekinės keleivio sėdynės ir išorinių galinių sėdynių mechanizmo „Isofix“, „Renault Captur“ vaikų apsaugos įvertinimas yra vienas geriausių segmente B – 39 taškai iš 49 galimų, nepaisant neseniai sugriežtintų vertinimo procedūrų.
„Captur“ priekis buvo sukurtas pėsčiųjų sužalojimo tikimybei sumažinti. Buferis neturi išsikišusių kraštų, o priekinio stiklo apatinė dalis, kuri paprastai būna labai tvirta, buvo sukurta sužalojimo rizikai smūgio atveju sumažinti.
Be to, buvo paaukštintas variklio dangtis, kad būtų galima įmontuoti gniuždymo zoną tarp variklio dangčio ir viršuje esančių variklio dalių. Surinkęs 22 taškus iš 36, „Renault Captur“ tapo vienu geriausių savo klasės automobilių ir šioje kategorijoje.
„Renault Captur“ yra standartinė pastovaus greičio palaikymo funkcija ir greičio ribotuvas, taip pat garsinio ir vaizdinio priminimo užsisegti saugos diržus sistema (visoms sėdynėms) bei ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema). Už šią įrangą automobilis gavo 7 taškus pagal naujuosius, griežtesnius vertinimo metodus.
„Renault“ požiūris į saugumą yra paremtas išsamiais tikrų avarijų ir saugumo tyrimais, siekiant siūlyti gaminius, atitinkančius realijas keliuose, įskaitant tinkamą apsaugos įrangą, montuojamą kaip bazinė. Taigi prioritetai skiriami efektyviausių technologijų vystymui, kad a) būtų užkirstas kelias avarijai, b) būtų galima imtis korekcinių veiksmų netikėtose situacijose ir c) būtų galima apsaugoti keleivius avarijos atveju. „
Renault“ holistinis metodas nesibaigia viena funkcija ar technologija. Metams bėgant „Renault“ tapo automobilių saugumo etalonu, tai matyti iš žiniasklaidos įvertinimų, kuriuos gavo įmonės automobiliai. Kalbant apie aktyvųjį saugumą, važiuoklės kokybė ir savaime prisitaikanti automobilio dinamikos sistema leidžia tiksliai nustatyti smūgius. Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) ir ECS (standartinės funkcijos) yra dar efektyvesnės ir įjungiamos tinkamu metu. Avarinio stabdymo sistema (EBS) yra įdiegta į elektroninį valdymo bloką (hidraulinį bloką).
Galiausiai reikia pažymėti, kad geresnė ergonomika leidžia vairuotojams sutelkti dėmesį į kelią. Jų patogumui prietaisų skydelio informacija pateikiama aiškiai, kad ją būtų itin lengva matyti ir suprasti. „Renault Captur“ taip pat yra tokios šiuolaikinės vairavimo pagalbinės funkcijos kaip pažangi navigacijos sistema, balsu valdomos kai kurios funkcijos (automobiliuose su „R-Link“ daugialypės terpės sistema), įrangos, pavyzdžiui, priekinių žibintų ir priekinio stiklo valytuvų, automatinis įjungimas, taip pat yra automobilio statymo atbuline eiga jutikliai ir net atbulinės eigos vaizdo kamera (kai kuriose versijose). Visose „Captur“ versijose yra „Bluetooth®“ laisvų rankų įranga.
„Renault“ automobiliai, gavę 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą: „Laguna II“ (2001 m.), „Vel Satis“ (2002 m.), „Mégane II“ (2002 m.), „Espace IV“ (2003 m.), „Scénic II“ (2003 m.)
„Modus“ (2004 m.), „Mégane“ kupė-kabrioletas (2004 m.), „Clio III“ (2005 m.), naujasis „Laguna“ (2008 m.), „Koleos“ (2008 m.), naujasis „Mégane“/“Scenic“ (2008 m.), geriausias rezultatas neatsižvelgiant į segmentą naujasis „Scénic“, (bendras įvertinimas, 2009 m.), naujasis „Clio“ (bendras įvertinimas, 2012 m.), elektromobilis ZOE (bendras įvertinimas, 2013 m.), „Captur“ (bendras įvertinimas, 2013 m.)