„Opel” specialios paskirties automobilių gamybos įmonė, miesto „Opel ADAM” automobilį transformavo į ugniagesių ekipažą. Sportiškai atrodančios raudonos – baltos aplikacijos su pagalbos telefono numeriu 112, matomos ant variklio ir bagažinės dangčių, bei šoninių durelių. Dėmesį dar labiau traukia švyturėliai ant stogo bei dvi mirksinčios priekinės LED lempos.
Ugniagesių brigada papildomai gali naudotis mygtukinių garsiakalbiu, nešiojama radijo ryšio „Tetra“ stotele įrengta centrinėje konsolėje. Be to, specialios paskirties įranga sujungta su modernia ir inovatyvia „IntelliLink“ informacine – pramogine sistema, kuri integruoja išmaniuosius telefonus („iPhone“ ir „Android“). Naujasis ADAM turi ir kitas papildomas funkcijas: „Park Assist“ sistema, kuri automatiškai pastato automobilį aikštelėje, šildomą vairaratį bei šildomas priekines sėdynes, „Blind Spot“ įrangą, kuri įspėja apie nematomą kliūtį šone, stovo – įkroviklio sistemą išmaniems telefonams „FlexDock“, 18 colių raudonus ratlankius bei LED dienos žibintus.
Praktiška ir ugniagesiam reikalinga įranga, kurią specialiai suprojektavo „Bösenberg” kompanija, yra įrengta automobilio gale: kuprinė su skubios pagalbos priemonėmis, defibriliatorius, gesintuvas bei gaisrininko šalmas, visada saugiai išliks savo vietose net ir važiuojant dideliu greičiu.
Pirmos pagalbos automobilių tradicijos „Opel” kompanijoje – gelbėti gyvybes žaibišku greičiu
Tik 3,7 m ilgio, su naujausiomis technologijomis, manevringas miesto automobilis ADAM puikiai tinkamas važiuoti į įvykio vietą judriomis miesto gatvėmis. Pirmos pagalbos automobilių konstravimo tradicijos „Opel“ kompanijoje prasidėjo dar prieš šimtmetį. Pirmasis toks – „Opel 4/8 AG“ buvo sukonstruotas 1909 m. Visai netrukus šis dvivietis tiesiog buvo vadinamas „gydytojo“ automobiliu („Doctor‘s car“).
Mažesnis nei įprastai to meto automobilis, šis modelis buvo manevringas ir lengvai pravažiuodavo siauromis miesto gatvelėmis, nugabendamas gydytoją pas sergantį pacientą. Po kelerių metų profesionalių gelbėtojų bei specialių priemonių svarba tapo aktuali ir „Opel“, kai 1911 m. kilęs gaisras sunaikino dalį gamyklos patalpų Riuselsheime. Buvo įkurta profesionali „Opel“ ugniagesių brigada bei ugniagesių skyrius, kuriame pradžioje dirbo savanoriai. Taip pat buvo įrengtas motorizuotas vandens siurblys gaisrui gesinti.
„Opel“ su pirmuoju modeliu sukūrė naujus techninius standartus tokio tipo transporto priemonėms. Ugniagesių mašinos labai greitai sulaukė nacionalinio ir tarptautinio dėmesio. Vienas garsiausių šio tipo modelio pavyzdžiu yra tapęs „Opel Blitz“. Keletas važiuoklės variantų tapo pagrindu konstruojant automobilį gabenantį 9 asmenų brigadą ir cisterną ugniai gesinti. 1952 m. buvo sukonstruotas naujas „Blitz“ modelis, kuris netrukus tapo gaisrininkų mašinų rinkos lyderiu. Šio modelio variklis su karbiuratoriumi net ir perkrovos metu buvo itin tvirtas. Mažesnės ugniagesių brigados dažniausiai naudojo „Opel Blitz 1,75t“, kuris populiarus buvo iki pat 1980 metų.
Šiandien, dukterinė įmonė „Opel Special Vehicles GmbH” (OSV), konstruoja specialios paskirties transporto priemones policijos, greitosios pagalbos ir ugniagesių brigadoms, naudojant serijinės gamybos modelius. Specialios paskirties automobilių gamybai yra pritaikomi – penkių durų „Astra“, „Astra Sport Tourer“, „Insignia Sport Tourer“, „Corsa“, „Antara“ bei erdvus vienatūris „Zafira Tourer“. Kartu su sertifikuotais partneriais, perdirbančiais automobilius į specialios paskirties transporto priemones, „Opel“ pirmos pagalbos paslaugoms teikti taip pat siūlo „Vivaro“ bei „Movano“ modelius.