„Audi TT Ultra Quattro“ - iš ateities nužengęs sportinis automobilis?

2013 m. balandžio 27 d. 08:28
lrytas.lt
Koncepcinis „Audi TT Ultra Quattro“ aiškiai nubrėžia gaires, kokių priemonių artimiausiais metais imsis konstruktoriai mažindami bendrą automobilio svorį ir kokių privalumų teiks šis svorio sumažėjimas. Bendras demonstracinio „Audi TT“ koncepto svoris - 1111 kilogramų. Todėl automobilio svorio ir galios santykis tėra 3,6 kg vienai arklio jėgai. Šiuo metu tai vienas geriausių rodiklių superautomobilių klasėje.
Daugiau nuotraukų (1)
Po variklio gaubtu sumontuotas keturių cilindrų 310 AG pajėgumo 2.0 TFSI variklis, išvystantis iki 400 Nm sukimo momentą. Šie parametrai pasiekiami apsukų diapazone tarp 1900 ir 5000 aps/ min. Iš vietos iki 100 km/val. greičio automobilis spurtuoja per 4,2 sek., o maksimalus jo greitis - 280 km/val.
Puikų sukibimą su kelio danga užtikrina „Quattro“ visų ratų pavara.
„Audi TT Ultra Quattro“ kūrėjai stengėsi, kad automobilis būtų kuo lengvesnis. Didžiulė svorio ekonomija gauta pasitelkus lengvus lydinius ir naujoviškas lengvasvores medžiagas.
„Tinkamos medžiagos - reikalingoje vietoje”, - tokiu šūkiu vadovavosi jo kūrėjai, neapsiriboję „Audi“ technologijose tradiciniais tapusiais lengvaisiais aliuminio lydiniais. Dauguma automobilio galinės dalies elementų pagaminti iš anglies pluoštu armuotos plastmasės.
Automobilio dugno konstrukcijoje gausiai naudojami magnio lydiniai. Įprastos plento automobiliams būdingos sportinės sėdynės pakeistos iš superautomobilio „Audi R8“ „pasiskolintomis” kaušelio formos sportinėmis sėdynėmis.
Vietoje serijiniam „Audi TT“ būdingos galinės sėdynės demonstraciniame koncepte įtvirtintos lenktyniniuose automobiliuose montuojamos kėbulo standumą didinančios saugos konstrukcijos, pagamintos irgi iš naujoviškų superlengvų medžiagų.
Variklis palengvintas atlikus inžinerinius velenų, smagračių ir alyvos tiekimo sitemos patobulinimus. Tokio modifikuoto keturių cilindrų variklio galios rodikliai yra tapatūs, o kai kurie ir geresni nei į serininį „Audi TT“ montuojamo V8 motoro.
Daugelio naujajame „Audi TT Ultra Quattro“ pritaikytų medžiagų ir technologijų kol kas sunku tikėtis masinės gamybos automobiliuose, įskaitant net ir smulkiaserijinius lenktyninius.
Tačiau visai realu tikėtis, kad per ateinančius keletą metų įvyks šių technologijų plėtros proveržis, leisiantis kardinaliai palengvinti visų automobilių konstrukcijas.
Tuomet žymiai sumažėjęs automobilio svoris teiks privalumus siekiant dviejų iš pirmo žvilgsnio priešingų tikslų – pasiekto lengvumo dėka bus galima pagaminti tiek ekonomiškesnį ir mažesnės taršos automobilį, tiek greitesnį ir galingesnį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.