Be to, skendę automobiliai JAV negali būti registruojami ir naudojami bendro naudojimo keliuose be specialios papildomos patikros.
Tačiau net perkant automobilį atsarginėms dalims, 300 dolerių kaina neatrodo didelė.
„Pigiausias mūsų parduotas automobilis kainavo 300, brangiausio kaina perkopė 10 tūkst. dolerių“, - tvirtino aukciono valdytojas Richardas Maltzas.
„Viena tai, kad automobilio istorijoje nurodoma, jog jis yra skendęs, dar nereiškia, kad jis visiškai bevertis“, - pridūrė jis.
Tiesa, jis pripažįsta, kad skendusio pigaus automobilio pirkėjai rizikuoja. Jeigu automobilis visas buvo paniręs po sūriu Atlanto vandeniu - gero iš jo nelauk. Tačiau jeigu variklio dalis išliko nepaliesta vandens, rizika nusipirkti šlamštą – mažesnė.
„Taip, pirkti skendusį automobilį tam tikra prasme yra loterija“, - sutinka R. Maltzas.
Tarp nuo uragano nukentėjusių automobilių - ir pigūs kompaktiniai, ir brangūs liukso klasės modeliai.
Todėl ne tik amerikiečiai susigundo įsigyti automobilį už dulkių siurblio kainą. Nors tai rizikinga, tačiau geriau nei 97 mėnesių (aštuonerių metų) trukmės išperkamoji nuoma, kuriuo pastaruoju metu klientus Amerikoje gundo lizingo bendrovės.
Gegužės 2 ir 7 dienomis Niujorke įvyks dar du skendusių automobilių aukcionai.