Šiais metais vykstantis konkursas yra jau penktasis, o ankstesnių konkursų laimėtojų dizainai buvo labai įvairūs.
Beje, praėjusiais metais šiame konkurse nugalėjo Lietuvos menininko Egidijaus Gužausko (žinomo Bimok slapyvardžiu) sukurtas dizainas „Greičio ritmas“, kuriuo papuoštas automobilis riedėjo „Le Mans“ trasomis.
„Dunlop“, viena iš galingų ir labai galingų automobilių padangų gamybos lyderių pasaulyje, švenčia 125 metų jubiliejų ir kviečia „Dunlop“ konkurso dalyvius į „JMW Motorsport Ferrari F458 GT2“ lenktyninio automobilio dizaino darbus įtraukti šio garbingo jubiliejaus logotipą.
„Dunlop“ visada buvo naujovių kūrėja. Dar 1888 metais Džonas Boidas Dunlopas (John Boyd Dunlop) išrado pneumatinę padangą. Nuo tada „Dunlop“ sukūrė daugybę kitų naujovių, tokių kaip 1952 m. išrasti diskiniai stabdžiai, 1972 m. pasirodžiusi revoliucinė „SP Sport Aquajet“ radialinė padanga, taip pat 1974 m. pasirodžiusi padanga, kurią pradūrus galima važiuoti toliau (angl. „run flat“).
„Šie metais įeis į istoriją kaip „Dunlop Sport BluResponse“ padangų, demonstruojančių puikius rezultatus keliuose ir lenktynių trasose, metai“, – teigė Europos automobilių ir motociklų sporto rinkodaros ir ryšių skyriaus direktorius Jamesas Bailey.
Lenktynių pradžios rikiuotę Prancūzijos „Le Mans“ trasoje galima pagrįstai pavadinti vienu iš įspūdingiausių automobilių lenktynių pasaulio vaizdų, kurio dalimi gali tapti bet kuris iš šio dizaino konkurso dalyvių.
„Tikiuosi, kad dizaino darbai atspindės mūsų progresą ir šiais „Dunlop“ jubiliejiniais metais bus išrinktas ypatingas dizainas, kuriuo papuošime lenktyninį automobilį vienose iš mums svarbiausių lenktynių. Tai puiki proga dar neišgarsėjusiems menininkams ir dizaineriams palikti savo žymę istorijoje. Labai smagu matyti gaunamus dizaino darbus, kuriuose įvairaus amžiaus žmonės iš visos Europos įgyvendina savo puikias idėjas. 2013-ieji yra ypatingi „Dunlop“ metai ir aš labai laukiu akimirkos, kai galėsime išrinkti šią progą atspindintį dizainą“, – teigė J. Bailey.
Daugiau nei 200 tūkstančių žiūrovų gyvai ir milijonai žiūrovų per televiziją iš viso pasaulio pamatys „Facebook“ naudotojų ir teisėjų komisijos išrinktą geriausią dizainą. Populiariausių dizaino darbų ir konkurso žiuri atrinktų kiekvienos iš dalyvaujančių šalių dizaino darbų autoriams bus skirti prizai ir jie pateks į Europos finalą. Pats populiariausias dizainas automatiškai užims vietą finaliniame ketvertuke.
Iš kiekvienos šalies finalinių dizaino darbų bus išrinktas vienas laimėtojas Nugalėtoju bus pripažintas daugiausia balsų gavusio dizaino kūrinio autorius. Pirmosios vietos laimėtojas galės savo akimis pamatyti, kaip jo dizainu papuoštas automobilis bus pristatytas išankstiniame bandomajame lenktynių važiavime birželio 8 d. Laimėtojas taip pat dalyvaus iškilmingoje vakarienėje, lankysis „Le Mans“ bandomųjų važiavimų užkulisiuose, gaus du bilietus į 24 val. „Le Mans“ lenktynes ir 1000 eurų prizą. Trys antrąją vietą užėmę dalyviai gaus atspausdintus savo dizaino kūrinius su „Ferrari“ lenktynininkų parašais.
Konkursui siūlomus dizaino darbus galima siųsti per „Facebook“ puslapį, pavadintą „Design the Drive“. Paskutinė darbų siuntimo ir balsavimo diena yra gegužės 14 d. Po laimėtoją iš kiekvienos šalies sužinosime gegužės 16 d., o apie finalinį laimėtoją ir antrąją vietą užėmusius dalyvius bus pranešta gegužės 20 d. Laimėjusį dizaino darbą pirmą kartą bus galima pamatyti birželio 8 d., kai juo papuoštas automobilis išriedės į „Le Mans“ lenktynių trasą.