Posėdyje susitikę dviejų pusių atstovai, vadovaujami VKTĮ viršininko pavaduotojo Eugenijaus Ruškaus ir asociacijos „Transeksta“ direktoriaus Gintauto Šlėderio, apsvarstė techninės apžiūros papildymų punktus.
Motorinėse transporto priemonėse, skirtose keleiviams vežti, kuriose yra ne daugiau kaip 8 sėdimos keleivių vietos ir viena sėdima vairuotojo vieta, turi būti ne mažiau kaip vienas ir ne mažesnės kaip 1 kg (1 l) talpos gesintuvas, išskyrus motociklus be šoninės priekabos.
Privalomosios techninės apžiūros metu motorinėse transporto priemonėse, skirtose keleiviams vežti, kuriose yra ne daugiau kaip 8 sėdimos keleivių vietos ir viena sėdima vairuotojo vieta, pakanka turėti vieną 1 kg (1 l) talpos gesintuvą.
Jeigu gesintuvo tokioje motorinėje transporto priemonėje nėra, tai turėtų būti vertinama nedideliu trūkumu (NT).
Pagal naujų Techninių reikalavimų 2 priedo 4.1.5 punktą, numatyta tikrinti šviesos lygio reguliavimo įtaisą. Jeigu šis įtaisas neveikia arba turi akivaizdžių netinkamo veikimo požymių arba įtaiso neįmanoma valdyti vairuotojui sėdint įprastoje padėtyje, tai turi būti vertinama dideliu trūkumu (DT) ir tokia transporto priemone pripažįstama techniškai netvarkinga.
Posėdyje nutarta transporto priemones, kuriose neveikia šviesos lygio reguliavimo įtaisas, t.y. reguliavimo įtaiso neįmanoma valdyti vairuotojui sėdint įprastoje padėtyje, vertinti dideliu trūkumu (DT), jei transporto priemonė pirmą kartą privalomajai techninei apžiūrai buvo pateikta po 2013 m. kovo 1 d.
Tuo tarpu transporto priemonėms, kurios techninei apžiūrai pateiktos iki 2013 m. kovo 1 d., šviesos lygio reguliavimo įtaiso veikimo nesklandumų nevertinti kaip trūkumo.
Atsižvelgiant į tai, kad 2013 m. kovo 28 d. LR susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus susitikime su Lietuvos policijos departamento ir Automobilių kelių direkcijos vadovais nutarta pratęsti naudojimosi dygliuotomis padangomis laiką dėl užsitęsusių žiemiškų orų, privalomosios techninės apžiūros metu transporto priemones, pateiktas iki 2013 m. gegužės 1 d. su dygliuotomis padangomis, nevertinti jokiu trūkumu.
Pasak asociacijos direktoriaus Gintauto Šlėderio, techninės apžiūros įmonės privalo vadovautis nutarimais, priimtais bendrame VKTĮ ir „Transeksta“ posėdyje, kol nebus oficialiai paskelbti nauji techninės apžiūros reikalavimai ar jų pakeitimai