Mažesnis už „Maserati Quattroporte“, naujasis „Maserati Ghibli“ pasižymės dar sportiškesniu charakteriu, kurį pajusti padės du 6 cilindrų, 3 litrų darbo tūrio varikliai su turbokompresoriais.
Vienas jų - pirmasis turbodyzelinis modelis per visą „Maserati“ istoriją.
Naujasis sedanas pirkėjams bus siūlomas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir pasirinktinai su galinių aba visų keturių varomų ratų sistema Q4.
„Labai laukiame šio modelio pasirodant Lietuvoje, nes norinčių jį pamatyti ir išmėginti tikrai netrūksta. Kad jis bus vertas dėmesio patvirtina ir tai, jog pats gamintojas sako, kad tai bus modelis, „Maserati“ leisiantis sužibėti kitomis spalvomis“, - sako šio prekės ženklo Lietuvoje vadovas L. Jonušauskas.
„Maserati“ tikisi, jog vis populiarėjančios „premium“ klasės automobilių pirkėjai nepraleis progos pabrėžti savo išskirtinumą, vairuodami savitą, elegantišką ir prabangų „Maserati Ghibli“.
Taip pat tikimasi, jog naujojo sedano debiutas bus itin reikšmingas „Maserati“ augimui ir padės įgyvendinti pagrindinį tikslą - per metus parduoti 50 tūkst. automobilių.
Galingų sportinių automobilių gerbėjai Lietuvoje naująjį „Maserati Ghibli“, kurio kaina prasidės nuo 220 tūkstančių litų, galės užsisakyti jau šį pavasarį duris atversiančiame pirmajame „Maserati“ salone Vilniuje.
Praėjusiais metais teisė pirmą kartą šalyje atstovauti „Maserati” prekės ženklą suteikta ilgametę patirtį automobilių versle turinčiai įmonių grupei „Modus grupė“.