„Manevringumas, patogumas ir salono erdvumas - tai esminiai naujosios „Fiat Panda“ bruožai. Juos turėtų įvertinti pakankamai didelio miesto automobilio ieškantys pirkėjai. Legendinė „Panda“ gali pasigirti ilgamečiu populiarumu visoje Europoje, tad tikimės, kad ir šis modelis tęs sėkmingą istoriją“, - sako „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
Kaip teigia gamintojai, naujosios „Fiat Panda“ dizaino išskirtinumas yra apvalumas, kuris kartu yra funkcionalus - apvalūs automobilio kampai išvaizdai suteikia elegantiškumo ir tuo pačiu keleiviams leidžia mėgautis salono erdvumu.
Norintys įsigyti naująją „Fiat Panda“ gali rinktis iš keturių variklių – aplinkai draugiško 1,2 litro suskystintomis naftos dujomis (SND/LPG) varomo 69 AG, keturių cilindrų 1,2 litro (69 AG), dviejų cilindrų 0,9 litro (85 AG) „TwinAir“ benzininių arba ekonomiško 1,3 litro (75 AG) turbodyzelinio „MultiJet“.
Kurdamas šį automobilį „Fiat Group Automobiles“ koncernas ypatingą dėmesį skyrė vairuotojo ir keleivių patogumui tiek važinėjant mieste, tiek ilgesnėse kelionėse.
„Panda“ priekinės sėdynės yra plonos, todėl gale sėdintiems keleiviams lieka daugiau erdvės kojoms (reguliuojamos sėdynės juda 21 cm horizontaliai ir 6 cm vertikaliai). Patogumą taip pat užtikrina net 14 daiktams susidėti skirtų vietų automobilio salone ir net iki 870 litrų talpos padidinama bagažinė.
Naujosios „Fiat Panda“ komplektaciją pirkėjai gali rinktis ir pagal savo individualius poreikius, skonį ar vairavimo būdą.
Stiliui ir jo datelėms bei pramoginėms sistemoms ypatingą dėmesį skiriantiems vairuotojams siūloma „Pop“ komplektacija.
Aukštesnio lygio patogumą ir saugumą vertinantiems vairuotojams - „Easy“, automobilio išorės dizaino detales ir jų sukuriamą išskirtinumą mėgstantiems pirkėjams - „Lounge“, o nuotykius ir pasivažinėjimą užmiestyje planuojantiems „Fiat Panda“ pirkėjams siūloma rinktis „Trekking“ komplektaciją.