Kiekvienoje Renault ZOE“ sėdynėje įdiegta „Fix4sure“ sistema padidina keleivių saugumą, o aplinkinius apie automobilio priartėjimą perspėjanti garsinė sistema buvo sukurta bendradarbiaujant su aklųjų ir prasto regėjimo žmonių organizacijomis.
„Renault ZOE“ saugumo charakteristikos gali būti lyginamos su vidinio degimo variklį turinčiais automobiliais. Mat „Renault ZOE“ dalijasi platforma su naujuoju „Clio“ ir siekia tokio pat saugumo lygio, kaip ir vidaus degimo variklį turintis subkompaktinis modelis.
Susidūrimo kaktomuša metu sėdintieji „Renault ZOE“ priekyje yra apsaugomi dvejomis saugos oro pagalvėmis, slydimą į priekį ribojančiomis oro pagalvėmis ir saugos diržais su įtempikliais bei 400 daN apkrovos ribotuvais.
Salono gale visos trys sėdynės turi tritaškius saugos diržus bei apkrovos ribotuvus dviem šoninėms sėdynėms.
„Fix4sure“ technologija yra „Renault“ naujovė, mažinanti keleivių slydimą įvykus susidūrimui. „Renault ZOE“ keleiviai yra apsaugoti nuo slydimo dėl specialaus iškilimo kiekvienoje sėdynėje, žemai sumontuotų saugos diržų sagčių bei vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynių dalyje įrengtų slydimą stabdančių oro pagalvių.
Įprastai automobilio šonai būna santykinai mažiau apsaugoti, todėl šoniniai susidūrimai neretai tampa mirtinų sužeidimų priežastis. Dėl įdiegtų specifinių sprendimų, testo metu „Renault“ pasiekė maksimalų aštuonių taškų įvertinimą.
Algoritmas pagal susidūrimo stiprumą nustato greitį, kuriuo išsiskleidžia naujos kartos galvos ir krūtinės ląstos saugos oro pagalvės.
Galinio susidūrimo ir atsitrenkimo į stulpą testai padėjo „Renault ZOE“ surinkti 32 taškus už suaugusiųjų apsaugą iš 36 galimų. Tai – vienas geriausių rezultatų mažų automobilių segmente.
„Renault ZOE“ vaikų apsaugos reitingas yra vienas geriausių B segmente (39 taškai iš 49 galimų). Šis rezultatas, nepaisant sugriežtintos vertinimo procedūros, pasiektas dėl bendros modelio struktūros ir galinėse šoninėse bei priekinėje keleivio sėdynėje įrengtos tritaškės „Isofix“ vaikiškų kėdučių montavimo sistemos.
„ZOE“ priekinė dalis sukurta mažinant traumų riziką pėstiesiems.
Buferis neturi aštrių kampų, o apatinė priekinio stiklo dalis, kuri įprastai yra labai stangri, susidūrimo metu sumažina smūgio pavojų.
Variklio dangčio aukštis yra padidintas siekiant padidinti atstumą nuo viršutinių variklio dalių ir šitaip amortizuoti smūgį. „Renault ZOE“ surinko 24 taškus iš 36 ir pasirodė kaip geriausias klasės automobilis pėsčiųjų apsaugos srityje.
Aktyviojo saugumo srityje avarinės situacijos atskleidžia važiuoklės ypatybes su automatiškai prisitaikančiomis automobilio dinaminėmis savybėmis. Standartinėje įrangoje esančios ABS ir ESC funkcijos yra dar efektyvesnės ir jas reikiamu momentu įjungus, yra išvengiama nedarnaus veikimo. Avarinio stabdymo pagalbos funkcija yra įtraukta į elektroninį kontrolės/hidraulikos bloką.