„Draudimas internetu įgyja pagreitį ir jau tampa norma. Šiandien stebime naują įdomią tendenciją – žmonės elektroniniu būdu vis dažniau draudžiasi iš mobiliųjų įrenginių. Besidraudžiančiųjų srautas iš mobiliųjų įrenginių per metus išaugo 140 procentų. Taigi šiandien tobulindami paslaugas galvojame apie mobiliąją prieigą ir patogesnius būdus naudotis draudimu telefone ar planšetėje“, - teigia „PZU Lietuva“ naujų pardavimo kanalų skyriaus vadovas Rimtas Vaitkunskas.
R.Vaitkunskas priminė, kad mobiliaisiais telefonais vairuotojai linkę ne tik apsidrausti, bet ir naudotis draudikų teikiama pagalba kelyje. Prieš metus paleista programėlė „PZU pagalba“ išmaniesiems telefonams leidžia išsikviesti pagalbą į įvykio vietą, pasitikslinti, kaip pildyti eismo įvykio deklaraciją ar tiesiog išsiaiškinti, kaip elgtis, patekus į įvykį.
Ekspertas mano, kad internetas ir mobilieji įrenginiai ilgainiui taps pagrindine pagalbos priemone vairuotojams kelyje ar tvarkant draudimo klausimus.
R.Vaitkunskas įsitikinęs, jog mobiliosios komunikacijos leis dar supaprastinti draudimo procesą, o į telefonus persikelsiančios draudimo administravimo procedūros sukels vis mažiau rūpesčių į eismo įvykį patekusiam vairuotojui.