Vidutinio dydžio kabrioletų segmente, „Opel” pristatys elegantišką keturvietį „Cascada”, kaip alternatyvą brangiai kainuojantiems tokio tipo automobiliams.
Atletiškų proporcijų bei atviru stogu, koncepcinis mažas miesto visureigis atskleis ateities dizainą unikalioje, dar daugiau individualumu pasižyminčioje, „Adam Rocks“ versijoje, o „Adam R2“ raliui skirta versija, įsilies į populiarių mažų automobilių gretas.
Pagrindine „Opel” variklių modernizavimo naujiena taps visiškai nauji vidutinio dydžio dyzeliniai agregatai. Naujos kartos 1,6 l turbodyzelinis „ECOTEC” variklis debiutuos Ženevoje, „Zafira Tourer” vienatūryje.
„Opel” individualumo čempionas, miesto gyvenimo būdo automobilis „Adam“ populiarus tapo dar prieš pasirodant prekyboje.
Ženevos automobilių parodoje jis vėl patrauks daugumos lankytojų dėmesį, dėl jame įdiegtų naujausių informacinės - pramoginės „IntelliLink” sistemos funkcijų, tokių kaip balso atpažinimo programa „Siri Eyes Free” ar aplikacija „Tuneln” leidžiančia transliuoti viso pasaulio radijo programas.
Vidutinio dydžio kabrioletas „Cascada” tinkamas važiuoti bet kokiu metų laiku. Su daugybe įvairių funkcijų bazinėse versijose, „Cascada“ kaina yra labai patraukli ir prasideda nuo 25 945 eurų (rekomenduojama mažmeninė kaina Vokietijoje su mokesčiais). Prekybos atstovų salonuose „Opel Cascada“ pasirodys balandį.
Koncepcinis modelis „Adam Rocks“ 3,7 metro ilgio modelis atveria visai naujo automobilių segmento duris. Jis sukurtas tiems, kas ieško asmeninės laisvės ir būdų ištrūkti iš įprasto miesto ritmo. Naujojo „Adam Rocks“ idėjos įkvepiančiu pavyzdžiu tapo atletiški parkūrai, jis turi aukštesnę ir platesnę važiuoklę, tvirtesnę, bet kompaktiškesnę išvaizdą.
„Opel“ kompanija į automobilių sportą grįžo 2012 m. lapkritį, pristatydama „ADAM Cup“.
Šių metų Ženevos automobilių parodoje bus pristatytas naujas „Rally Cup” variantas – miesto gyvenimo būdo automobilio versija, atitinkanti FIA R2 klasės reikalavimus. Specialūs sportiški „Opel OPC“ kėbulo elementai, sportiniai variklio ir bagažinės dangčių užraktai bei purvasaugiai priekyje ir gale pabrėžia sportišką šio asfalto ir žvyrkelių specialisto prigimtį.
Unikalus kėbulas pagamintas taikant moderniausias technologijas. ADAM R2 yra varomas 1,6 litro darbinio tūrio „ECOTEC 16 V“ variklio su kintama paskirstymo veleno fazių sistema, kuris paruoštas lenktynėms išvysto apie 185 AG ir maksimalų apie 190 Nm sukimo momentą. Važiuoklės reguliavimas pritaikytas tiek asfaltiniams, tiek ir žvyriniams greičio ruožams ir užtikrina maksimalų sukibimą su kelio danga bei puikų valdymą. Puikų lėtėjimą užtikrina stabdžių sistema su hidrauliniu rankiniu stabdžiu, 4 stūmoklių „Brembo“ stabdžiai priekyje ir reguliuojama galinės ašies stabdžių galia.