Kalbant apie naująjį „Note“, minėtinas dar vienas pasaulinis debiutas B segmente. Šis modelis pasirodo su naujomis „Nissan Safety Shield“ technologijomis, kurios anksčiau buvo komplektuojamos tik daug brangesniuose aukštos klasės automobiliuose.
Nematomų zonų įspėjimo, nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo bei pažangios judančių objektų aptikimo sistemos brėžia naujas gaires diegiant pagalbines vairavimo technologijas šios klasės modeliuose. Visos trys sistemos naudojasi galinio vaizdo kameros teikiamais duomenimis. Ši kamera visuomet fiksuoja aiškų vaizdą, nepriklausomai nuo oro sąlygų. Tai lemia įdiegta plovimo bei džiovinimo funkcija, kuri yra tobulas, naujajame „Note“ pritaikytų inžinerinių naujovių, pavyzdys.
„Safety Shield“ technologijos turi daug privalumų. Jos ne tik sumažina avarijos riziką, bet ir geriau informuoja vairuotoją apie jį supančią aplinką, taip padėdamos išvengti atsitiktinių atsitrenkimų ar nubrozdinimų, dėl kurių reikia kreiptis į remonto centrą. Su šiomis technologijomis vairuotojas visuomet gali jaustis saugesnis sėdėdamas už vairo.
Naujasis „Note“ yra pirmasis automobilis B segmente, siūlantis aplinkinio vaizdo monitorių (AVM). Tai plataus atgarsio sulaukusi „Nissan“ sistema, naudojanti daugybę mažų kamerų, kurios fiksuoja vaizdą aplink automobilį ir leidžia lengviau jį pastatyti. Ši moderni ir paprastai naudojama sistema padeda vairuotojui lengviau manevruoti statant automobilį ir sumažina susidūrimo riziką tokiais atvejais, taip pat leidžia patirti malonesnį vairavimo jausmą važinėjant miesto gatvėmis.
Naujoviškas dizainas ir inžineriniai sprendimai reiškia, jog visos šios technologijos buvo įdiegtos kaip įperkamas įrangos paketas, suderintas su našiais varikliais. Dėl lengvos platformos, mažą pasipriešinimo koeficientą užtikrinančio išorės dizaino ir pažangių variklių bei transmisijų naujasis „Note“ taps patraukliu pasirinkimu visiems pirkėjams.
Ne mažiau įspūdingos ir eksploatacinės šio modelio savybės: visose naujose „Note“ versijose, kaip standartinė įranga, montuojama „Stop/Start“ sistema, kuri lemia itin mažą išskiriamo CO2 kiekį (tik 95 g/km). Taip pat minėtini pažangūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai, užtikrinantys efektyvų kuro sunaudojimą bei patikimas ir patrauklias dinamines savybes, specialiai pritaikytas Europos keliams.
Praktiškos naujojo „Note“ galinės sėdynės, kaip ir ankstesnės kartos modelio, savo lanksčiomis pritaikymo galimybėmis pranoksta visus savo klasės atstovus.
Slankiojamoji galinė sėdynė leidžia automobilio savininkui pritaikyti erdvę pagal savo poreikius, sukuriant arba daugiau vietos bagažui sudėti, arba daugiau erdvės keleivių kojoms. Šiuo požiūriu naujasis „Note“ yra geriausias klasėje. Dar reikėtų paminėti dviejų lygių bagažo skyrių. Tokiais privalumais gali puikuotis tik keletas gamintojų.
Vyriausiojo „Nissan“ prekybos ir rinkodaros skyriaus Europoje viceprezidento Paulo Willcoxo išsakytos mintys: „Naujasis „Note“ nėra vien dabartinio „Note“ pakaitalas. Tai visiškai kitoks automobilis, kuriam skirta visai kita vieta rinkoje. Įsitaisęs pačiame B segmento centre, nuostabiu dizainu ir prieinamų aukštos klasės technologijų paketu, išsiskiriantis naujasis „Note“ meta iššūkį daugybei konkurentų. Mes tikrai džiaugiamės galėdami papildyti savo mažų automobilių asortimentą tokiu patraukliu ir pažangiu nauju automobiliu.“
Naujojo „Note“ kainos ir specifikacijos bus paskelbtos prieš prasidedant prekybai Europos rinkose 2013 m. rudenį. Naujojo „Note“ gamyba prasideda vasarą. Pirmieji modeliai atstovybėse, priklausomai nuo konkrečios rinkos, pasirodys 2013 m. rudenį.