Naujas, modernus, keturių cilindrų „Opel“ 1,6 l dyzelinis variklis pasižymi ne tik didžiule jėga ir sukimo momentu, bet ir sumažėjusia vibracija, skleidžiamo triukšmo lygiu.
Naujas 1,6 litro dyzelinis variklis ir inovatyvus variklio valdymo blokas buvo kurtas drauge su tarptautine inžinierių komanda iš Turino, Riuselsheimo ir JAV.
Šis agregatas praplečia variklių gamą siūlomą su „Zafira Tourer“ modeliais, tad šį automobilį galima rinktis su vienu iš penkių dyzelinių, tarp jų ir 2,0 l 143 kW/195 AG „BiTurbo CDTI“ varikliu, vienu iš keturių benzininių agregatų bei LPG ar CNG variantus. Toks platus variklių variantų pasirinkimas leidžia įtikti įvairių poreikių klientams.
„Opel“ ir toliau didina „Zafira Tourer“ versijų įvairovę, papildydamas ją naujausiomis vokiečių inžinierių technologijomis“, – sako Maikas Ablesonas, „Opel“ valdybos narys bei „GM Europe“ inžinerijos vice prezidentas. „Naujos kartos 1,6 l CDTI „ECOTEC“ variklis ne tik ekologiškiausias visų laikų „Opel“ agregatų, tačiau jis mūsų „Zafira Tourer“ modelį daro dar patrauklesnį: joks kitas septynvietis automobilis nepasiūlys tokio efektyvumo, įspūdingai mažų degalų sąnaudų bei aukščiausios klasės patogumo.“
Ne vieną apdovanojimą pelniusi „Opel Zafira Tourer“ (vienas paskutiniųjų Europos skaitytojų skirtas „Auksinis Vairas 2012“), klientams siūlo aukščiausios klasės, universalią salono atmosferą bei naujausių technologijų derinį. Kai kurios moderniausios saugą bei komfortą teikiančios technologijos yra unikalios šiame segmente.