Šaltinių pačioje kompanijoje teigimu, toks automobilis bus gaminamas ant hibridinio BMW i8 platformos.
Kitais metais rinkoje pasirodysiantys BMW i8 hibridai turės 3 cilindrų, 1,5 litro benzininį bei elektros variklius. Bendra hibridinių agregatų galia sieks 350 AG, o tai leis automobiliui šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti per 4,6 sekundės.
Tokia galia akivaizdžiai pernelyg kukli superautomobiliui, todėl tikėtina, kad būsimasis BMW M8 turės 8 cilindrų benzininį variklį su dviem turbokompresoriais, pasiekiantį apie 600 AG.
Atsisakius i8 hibriduose sumontuotų baterijų bei elektros motorų, pavyktų sutaupyti apie 200 kilogramų svorio.
BMW i8 sveria 1480 kilogramus, todėl tikėtina, kad BMW M8 bus lengvesnis už „Ferrari 458 Italia“ (1458 kg).
Tačiau kol kas žinios apie BMW M8 yra labai miglotos, o, kaip žinia, net ir įspūdingiausi dizainerių projektai nebūtinai pasiekia gamybos linijas.
Parengė M. Grinius