Pritaikytų konstrukcinių patobulinimų dėka degalų sąnaudos išliko nepakitę (vidutiniškai 6,8 litro), o galia padidėjo 18 AG.
Tačiau maksimalus variklio sukimo momentas išliko nepakitęs - jis yra 340 Niutonmetrų ir pasiekiamas variklio apsukų diapazone tarp 1600 ir 2250 aps./min.
„Volkswagen Amarok“ su naujuoju varikliu tapo greitesnis: iki 100 km/val. įsibėgėja per 12,6 sek. (su ankstesniu varikliu - per 13,2 sek.).
Maksimalus greitis taip pat šiek tiek padidėjo - iki 168 km/val.
Naujas bazinis variklis montuojamas į visus „Amarok“ pikapus, nepriklausomai nuo pasirinktos kabinos dydžio (vienguba dviejų durų kabina ar dvigubas keturių durų salonas), pavaros mechanizmo tipo (tik galiniai varomieji ratai ar įjungiama visų ratų pavara), įrangos rinkinio (tiekiamas su visais trimis komplektacijos variantais) ir yra tiekiamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Taip pat išplėstas ir papildomų priedų asortimentas. Nuo šiol yra galimybė į šį komercinės paskirties automobilį montuoti įvairius tiek važiavimo komfortą užtikrinančius lengvųjų automobilių ir visureigių priedus, tiek ir didesniems komerciniams automobiliams būdingą, kraulumą ir ekonominius parametrus gerinančią įrangą.
Siekiant dar geriau patenkinti klientų poreikius, išplėstas papildomų priedų sąrašas. Jame atsirado prabangiems mikroautobusams „Multivan“ būdinga aukštos klasės automagnetola su navigacine sistema RNS 510, statymo pagalbininkas „ParkPilot“ su galinio vaizdo kamera, didesnių komercinių automobilių asortimente esantis programuojamas pagalbinis salono šildytuvas su nuotolinio valdymo pulteliu ir kiti priedai.