Naujos kartos „Mazda 6“ debiutas - A. Guogos valdose

2013 m. sausio 30 d. 15:21
Mindaugas Grinius
Naujos kartos „Mazda 6“ sedanas ir universalas Lietuvoje oficialiai debiutavo „TonyResort“ pramogų centre, priklausančiam garsiam pokerio lošėjui ir krepšinio rėmėjui Antanui Guogai. Ši vieta pasirinkta neatsitiktinai - „Mazda 6“ yra sportiška, dinamiška, tačiau tuo pačiu metu tyli ir komfortiška, leidžianti važiuojantiems ilsėtis kelionėje.
Daugiau nuotraukų (1)
Dar net nepabandžius naujo modelio, buvo akivaizdu, kad „Mazda 6“ prikausto visų dėmesį išraiškingomis dizaino linijomis. Tai yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų, o išvaizda atitinka „Kodo“ („judesio sielos“) dizaino filosofiją.
Pirmasis įspūdis nenuvilia ir atsisėdus prie vairo - apima kokybės ir patogumo pojūtis.
Automobilio pakaba puikiai susitvarko su kelio nelygumais, ištaisytas ir vienas ankstesnių „Mazda 6“ trūkumų - prastoka garso izoliacija. Net važiuojant didesniu nei leistinu greičiu salone negirdėti triukšmo.
„Mazda 6“ yra automobilis, koks sukuriamas retai ir to net nereikia žinoti – tą pajunta kiekvienas, jį išbandęs“, – sakė vienintelio oficialaus „Mazda Motors“ atstovo Lietuvoje „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.
Naujos kartos „Mazda 6“ pasaulinė premjera įvyko praėjusių metų rugpjūčio pabaigoje Maskvos automobilių salone.
„Mazda 6“ programos vadovas Hiroshi Kajiyama akcentavo, kad jo grupė siekė sukurti automobilį, kuris reaguoja ir elgiasi būtent taip, kaip iš jo tikimasi. Itin kruopščiai suprojektuotos detalės, kurias tiesiogiai liečia vairuotojas, siekiant, kad jos taptų savotišku kūno tęsiniu.
Išskirtinėje naujos kartos „Mazda 6“ išvaizdoje dominuoja jėga ir judrumas. Skulptūriškas automobilio priekis išsiskiria apjungiančia, grakščia sparno mosto linija, kuri tampa atpažįstamu naujos kartos koncerno modelių išvaizdos akcentu. Išorės dizaino visuma sukuria įspūdį, kad automobilis tiesiog trokšta judėti.
„Iš tiesų, labai smagu stebėti žmonių, ką tik išbandžiusių naująjį „Mazda 6“ veidus – jie tarsi įkūnija tai, apie ką kalbėjo „Mazda“ inžinieriai“, – pažymėjo I. Baikovskis.
Lietuvos pirkėjams iš karto pasiūlyti abu gaminami kėbulo tipai – sedanas ir universalas – bei visi trys varikliai. Klientai gali rinktis dviejų modifikacijų benzininius 2 litrų darbinio tūrio 145 ir 165 AG galios SKYACTIVE-G variklius ir vieną 2,5 litro darbinio tūrio 192 AG benzininį variklį. Taip pat galima užsakyti „Mazda 6“ su SKYACTIV-D 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu. Viena jo versija generuoja 150 AG, antroji – 175 AG.
Tiesa, versija su automatine pavarų dėže kėlė mažiau džiaugsmo nei mechanine - pavaros jungiamos vangiai, su juntamu uždelsimu. Tad automatinė pavara - tikrai ne entuziastingiems vairuotojams.
Pigiausia „Mazda 6“ sedano versija su 2 litrų darbinio tūrio 145 AG benzininiu varikliu „Inchcape“ salonuose kainuos nuo 79 060 litų. Pigiausia dyzelinė versija – nuo 92 710 litų. Populiariausios versijos kainuos 94-120 tūkst. litų.
Užsakyti automobilius galima jau dabar, tačiau „Inchcape Motors Lietuva“ perspėja, kad dėl itin didelės paklausos, „Mazda 6“ gali tekti palaukti keletą mėnesių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.