Praėjusių metų lapkričio mėnesį audito, mokesčių ir konsultavimo kompanija KPMG atliko apklausą, kurioje dalyvavo net 200 automobilių pramonės vykdančiųjų vadovų.
Trys ketvirtadaliai apklaustųjų atsakė, kad tradiciniai varikliai turi daugiau potencialo mažinant CO2 emisiją nei bet kuris elektromobilis artimiausią dešimtmetį.
Apklaustieji vadovai nesitiki, kad elektromobiliai iškovos daugiau nei 15 procentų pasaulinės rinkos per artimiausius kelioliką metų.
Ketvirtadalis atsakė, kad per artimiausius penkerius metus jų kompanijos daugiausiai investicijų skirs mažesnio darbo tūrio, tačiau galingesnių ir taupesnių benzininių ir dyzelinių variklių kūrimui
„Žvelgiant į vis mažėjančią vidaus degimo variklių taršą akivaizdu, kad šie varikliai artimiausius dešimtmečius tikrai niekur nedings“, - komentuoja „KPMG National Automotive“ vadovas Gary'is Silbergas.
Apžvalga taip pat atskleidė, kad automobilių gamintojai ketina skirti daug investicijų savo gamybinių pajegumų atnaujinimui: net 64 procentai apklaustų vyktančiųjų vadovų didins investicijas į gamyklas ir technologijas. Tai beveik 10 procentų daugiau nei tokioje apklausoje pernai.
Įdomu tai, kad automobilių pramonės vadovai, paprašyti nurodyti kompanijas, kurios labiausiai padidins savo rinkos dalį per artimiausius penkerius metus, nurodė „Volkswagen Group“, „Hyundai Motor Co.“ ir BMW AG.