Įdomiausia, kad 2014 metų „Lexus IS“ išorė turės tikrai daug įspūdingojo koncepcinio LF-CC modelio bruožų. Beje, šio koncepcinio modelio pagrindu ruošiamasi gaminti dviejų durų kupė versiją.
Naujojo „Lexus“ viduje justi galingiausio kompanijos modelio LFA įtaka ir panaudotos kokybiškesnės salono apdailos medžiagos.
Tarp įdpmesnių naujovių, įdiegtų į „Lexus IS“, bus elektrostatiniai jungikliai, kuriais piršto prisilietimu bus galima reguliuoti oro kondicionieriaus temperatūrą ar kitus nustatymus.
Naujos kartos IS yra platesnis bei ilgesnės ratų bazės. Kartu su plonesnėmis priekinėmis sėdynėmis, tai suteikia garokai daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams.
Kol kas nėra tikslių duomenų, kokie varikliai bus montuojami į Europos šalių rinkoms skirtą naują modelį, tačiau Detroite bus pristatomi 6 cilindrų modeliai su 2,5 arba 3,5 litro darbo tūrio benzininiais varikliais, suderintais su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
Keturių cilindrų hibridinis modelis bus pristatytas vėliau.
Europoje šis japoniškas modelis turėtų konkuruoti su trečios serijos BMW, C klasės "Mercedes-Benz", "Audi A4".
Iki šiol "Lexus" nesisekė mesti bent kiek rimtesnio iššūkio šiems modeliams.
Kaip seksis naujajam, gerokai radikalesniam modeliui - parodys ateitis.