Tris savaites tam tikromis valandomis ja leista važinėti ne tik
maršrutiniams autobusams, bet ir visiems automobiliams. O vakar tokie
eismą leidžiantys ženklai nuimti.
Sprendimą leisti važiuoti Tiltų gatve lengviesiems automobiliams nulėmė
gamta, kai gruodį uostamiestyje iškrito kaip niekad daug sniego. Dėl to
gerokai pasunkėjo eismo sąlygos, o piko valandomis gretutinėse
arterijose - Pilies gatvėje ir ant Mokyklos gatvės tilto -
susidarydavo didžiulės automobilių spūstys.
Nutarta nuo 7 iki 9 valandos ir nuo 16 iki 19 valandos Tiltų gatve
leisti važiuoti visiems automobiliams.
Dabar Tiltų gatvę jiems vėl reikia aplenkti. Leidimas atšauktas, nes
pasikeitus atšilus orams ir ištirpus sniegui pagerėjo eismo sąlygos.
Atrodo, kad pavasarį vėl teks atnaujinti eismą Tiltų gatve. Mat
planuojama pradėti remontuoti Pilies tiltą, o tuomet vėl sutriks eismas
Pilies gatve.
Eismą leidžiantys ženklai gali būti iškart pastatyti bet kada, jei
pablogėtų oro sąlygos.
Klaipėdos senamiesčio gyventojai nuolat skųsdavosi, kad dėl transporto
priemonių keliamo triukšmo jie negali miegoti, o namų ir butų sienos
aižėja dėl nuolatinės vibracijos.
Atsižvelgiant į žmonių skundus buvo bandomi visokiausi eismo variantai:
Tiltų gatve leidžiama važiuoti tik maršrutiniams autobusams, bet
savaitgaliais ir jie turėdavo sukti aplinkui, vėliau nuspręsta atverti
gatvę autobusams ir šventadieniais.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovai teigia,
kad dėl apribojimų kenčia keleiviai - sukant gretutinėmis gatvėmis
trimis minutėmis pailgėja kelionė, bet daugiausiai nemalonumų patiria
transportininkai - esą per metus apvažiuojant Tiltų gatvę autobusai per
metus patiria maždaug pusės milijono litų nuostolį.
Kelių policijos biuro atstovai teigia, jog lengvajam transportui
uždarius Tiltų gatvę, Pilies ir Mokyklos gatvėse eismo įvykių
užregistruojama pusantro karto daugiau.
Senamiesčio verslininkai sako, kad plačiau atverta Tiltų gatvė
bent kiek pagyvintų prekybą, atgaivintų kavines.
O senas Klaipėdos valdžios užmojis - Tiltų gatvę atiduoti vien
pėstiesiems ir dviratininkams - tikriausiai taip ir liks
neįgyvendintas.