„Kuga“ iš kitų išsiskirs ilgesniu automobilyje įdiegtų inovacijų sąrašu. SUV segmento visureigyje pirmą kartą panaudota automatinė bagažo skyriaus durų valdymo sistema, nauja globali „Ford“ išmanioji visų varančiųjų ratų sistema, sukimo momento valdymo technologija „Torque Vectoring Control“ bei apdovanojimus skinantys „EcoBoost“ šeimos varikliai.
„Ford Kuga“ Europoje debiutavo 2008 metais ir nuo to laiko čia parduota daugiau nei 300 000 visureigių. Naujos kartos „Kuga“ taps viduriniuoju naujos išbaigtos „Ford“ SUV šeimos nariu. Kitais metais Europos rinkoje turėtų pasirodyti modernus mažos klasės „EcoSport“ ir didesnės klasės visureigis „Edge“.
„Pirmosios kartos „Kuga“ buvo sėkmingas automobilis, kurį pamilo vartotojai. Jaunesnysis brolis bus išmanesnis, efektyvesnis ir gal net smagiau vairuojamas. „Ford“ turi didžiulę patirtį kuriant SUV segmento visureigius, kurią mes norime pilnai išnaudoti Europoje“, - pažymėjo „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo viceprezidentas Roelantas de Waardas.
„Ford“ Europoje planuoja parduoti daugiau nei milijoną SUV segmento visureigių iki 2016 metų. Tai sudarytų maždaug 10 proc. visų koncerno Europoje planuojamų parduoti automobilių.
Naujasis „Kuga“ Europos pirkėjams kol kas bus siūlomas su dviem varikliais – 1,6 litro darbinio tūrio benzininiu „EcoBoost“, kuris gali būti 150 arba 180 AG, arba 2 litrų tūrio dyzeliniu „TDCi Duratorq“, kuris gali būti 140 arba 163 AG. Visų variklių CO2 emisija neviršija 180 gramų kilometrui kelio.
Kaip jau įprasta, „Ford“ siūlo daug saugumą užtikrinančių pagalbinių sistemų, įskaitant automatinę paralelinio statymo sistemą „Active Park Assist“ ir aklosios regėjimo zonos informacinę sistemą. Visureigyje montuojama naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, kurioje įdiegta ir pagalbos kelyje sistema „Emergency Assistance“.
Lietuvoje naujos kartos „Kuga“ turėtų pasirodyti 2013 m. kovo mėnesį.