Naujasis „Mokka”, kurį užsisakyti galima jau nuo birželio mėn., yra pirmasis vokiečių gamintojo produktas konkuruosiantis augančioje mažųjų visureigių klasėje.
„Mūsų produktų pasiūloje prasideda naujas etapas - turime „Mokka“ modelį. Didelis užsakymų skaičius rodo, kad „Mokka“ yra būtent tai, ko reikia rinkai. Technologijos, dinamika, ryškus dizainas atitinka klientų skonį. Šis modelis diktuoja naujus standartus savo segmente,“ - sako Alfredas E.Riecke, „Opel“ pardavimų, marketingo ir techninės priežiūros vice prezidentas.
Be baziniame variante esamo 1,6 litro (115 AG) variklio, galima rinktis benzininį variklį su turbina išvystantį 140 AG bei 1,7 litro (130 AG) dyzelinį agregatą.
„Opel Mokka” dera funkcionalumas, komfortas, aukšta sėdėjimo pozicija ir išraiškingas dizainas.
Drąsus „Opel Mokka“ įvaizdis, derintas su griežtais, bet elegantiškais bruožais, išlaikytos ir sportiškos bei atletiškos linijos. Ryškios priekinės variklio grotelės, bamperių apsaugos, ratų arkos pabrėžia tipišką aštrų „Opel“ dizainą. Sportišką charakterį pabrėžia didesnė ratų prošvaisa, dėl ko ji puikiai tinkama važiuoti ir žvyrkeliu, platesnė ratų tarpvėžė.
Salono vidaus dizainas taip pat tipiškas „Opel“: įrengta dviguba dėtuvė prietaisų skydelyje, uždara dėtuvė konsolėje bei gilios daiktadėžės priekinėse ir galinėse duryse. „Mokka“ automobilyje kroviniams skirta 1372 litrų erdvė, yra 19 įvairiausių dėtuvių daiktams, kas yra aktualu keliaujant su šeima.
Su visomis šiomis savybėmis „Opel Mokka“ atitinka visus kasdienio gyvenimo poreikius bei tinka keliauti savaitgaliais. Su kompaktišku visureigiu patogu važiuoti mieste ir užmiestyje.
Atlikti tyrimai atskleidė, kad „Mokka“ klientai yra vidutinio amžiaus žmonės, gyvenantys aktyvų gyvenimo būdą. Todėl daugelis papildomai užsakomų funkcijų, tokių kaip priekinė vaizdo kamera, „FlexFix“ dviračių laikiklis, yra puikus pasirinkimas žmonėms norintiems derinti kasdieną su laisvalaikiu. „
Šio modelio važiuoklė buvo kurta ir tobulinta Vokietijoje. „Mokka“ važiuoklė buvo priderinta kasdieniam važinėjimui Europos keliais bei tinka važinėti žvyrkeliais.
Be vien tik priekinių ratų varomos, „Mokka” gali būti montuojama ir visų ratų varoma pavaros sistema.
Priklausomai nuo kelio sąlygų, sukamasis momentas tarp priekinių ir galinių ratų pasiskirsto nuo 100 iki 50 proc., pvz. kai važiuojama šlapia kelio danga. Priklausomai nuo sąlygų, elektroninė sukimo momento perdavimo sistema (TTD) automatiškai ir sklandžiai perduoda sukimo momento jėgą galiniams ratams.
Su 1,4 litro turbiniu varikliu ir mechanine pavarų dėže „Mokka“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,9 s. Degalų sąnaudos mišriu ciklu siekia 6,4 l/100 km, o anglies dvideginio tarša 149 g/km.
Dyzelinis variantas yra dviem litrais taupesnis ir pusę sekundės lėtesnis.
Su naujuoju „Mokka”, koncernas „Opel” mažų visureigių segmente pristato unikalias Vokietijos inžinerijos sistemas palengvinančias vairavimą. Technologijos didinančios saugą ir komfortą, siūlomos tik „Opel“, nuo šiol bus prieinamos daugeliui klientų. Tai yra modernios elektroninės stabilumo (ESP®Plus), traukos kontrolės (TC), taip pat pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn pagalbos sistemos (HDC). Pastaroji didina vairavimo komfortą ir saugumą važiuojant nuo kalno.
„Mokka” pakrovimo galimybes padidina antros kartos dviračių laikiklis „FlexFix”. Ši papildomai užsakoma išskirtinė „Opel“ sistema yra integruota į galinį bamperį, todėl visuomet ja galima pasinaudoti prireikus. Standartinė „FlexFix“ laikiklio sistema gali gabenti vieną dviratį sveriantį iki 30 kg. Tačiau, naudojantis specialiu adapteriu galima gabenti dar du dviračius sveriančius iki 60 kg. Net ir pritvirtinus dviračius, „FlexFix“ laikiklį galima pasukti į šoną, kad atidaryti galines duris ir patogiai patekti į „Mokka” bagažo skyrių.
„Mokka” galines sėdynes galima nulenkti santykiu 60:40, todėl bagažinėje atsiranda daug papildomos vietos. Visi šie naudingi bruožai „Mokka“ paverčia puikiu sprendimu aktyvų gyvenimą būdą propaguojantiems žmonėms bei turintiems aukštus reikalavimus.