„Šiandien jau nebegalime priimti nė vienos mašinos, rytoj dar yra viena laisva vieta per pietus“, - išskirtinių klientų ratų montavimo užsakymų sąrašą varto Dainius Petkūnas, sostinės Liepkalnio gatvėje įsikūrusio „Melgos“ centro vadovas.
Automobilių sąrašas, užrašytas VIP ratų montavimo sąsiuvinyje, iškalbingas: po kelis BMW X5 ir „Mercedes-Benz ML“, vienas „Bentley Continental“, „Audi S7“ ir kiti brangūs automobiliai, riedantys ant 19 – 21 colio dydžio ratų.
Tarp šių pats kukliausias yra „Toyota Corolla Verso“ automobilis, kurio savininkė irgi pasiruošusi brangiau mokėti už išskirtinį dėmesį servise ir aptarnavimo kokybę.
„Pastaruoju metu sulaukdavome pastabų, kad pas mus ratų keitimas organizuojamas kaip „Formulės-1“ lenktynėse: viskas vyksta operatyviai, sklandžiai, bet trūksta kažkokio neapčiuopiamo išskirtinumo, darbas vyksta kone konvejeriniu būdu. Tad klientams, kurie turi pinigų ir įpratę prie ypatingo dėmesio, pasiūlėme naują paslaugą“, - kalba Erlandas Gintneris, bendrovės generalinis direktorius.
Pabendravęs su bankininkais, verslininkais pašnekovas įsitikino, kad padangų keitimo sezono metu jie neturi pasirinkimo.
Vienur nepasitiki darbų kokybe, kitur bijo patikėti mašinos raktus meistrams ar nenori laukti bendroje eilėje, dar kitur – tiesiog neranda tinkamos vietos laikui kol keičiamos padangos praleisti.
„Klientų kiekis ir pirmoji jų reakcija rodo, kad tokia paslauga, leidžianti automobilio savininkui pasijusti išskirtiniu, buvo tikrai reikalinga. Tai panašiai kaip apsilankyti pas asmeninį gydytoją ar odontologą“, - mano pašnekovas.
Atskirame, tik vienam automobiliui pritaikytame bokse (stiklo siena atitvertame nuo padangų parduotuvės) patyręs meistras asmeniškai pasitinka kiekvieną automobilį.
Kol ratai plaunami, montuojami, balansuojami, mašinos savininkas gali būti greta meistro arba laiką leisti nedidelėje savitarnos kavinukėje.
Tame pačiame bokse sumontuota visiškai nauja ratų montavimo, balansavimo ir plovimo įranga, į kurią buvo investuota apie 100 tūkstančių litų.
Vien pirmas į Lietuvą atvežtas ratų plovimo įrenginys kainavo 15 tūkstančių litų.
„Prieš imantis ratų montavimo, jie pirmiausia turi būti švarūs ir nuplauti“, - aiškina D. Petkūnas.
VIP ratų montavimas trunka ilgiau nei įprastas. Jeigu paprastai vieno automobilio ratai sezono įkarštyje permontuojami per 20 minučių, tai ypač svarbių asmenų bokse visos procedūros, susijusios su ratų keitimu, trunka maždaug valandą.
Automobiliai VIP ratų montavimui priimami tik pagal išankstinę registraciją.
Pakeitus padangas žieminėmis, čia pat atliekamas ir vadinamas „finish balance“ (galutinis balansas) – kai ratai balansuojami uždėti ant pačio automobilio kartu su visa važiuokle.
„Aš pirmą kartą čia. Atvažiavau pagal pažįstamo rekomendaciją. Kol kas viskas tinka ir patinka: galiu ramiai sau skaityti laikraštį arba būti šalia mašinos matyti, kas konkrečiai su ja daroma“, - nedaugžodžiavo BMW savininkas.