Remiantis šių metų „Interbrand“ ataskaitos duomenimis, „Toyota“ prekės ženklo vertė išaugo 9 proc., o bendrajame visas pramonės šakas apimančiame reitinge „Toyota“ užėmė 10-ąją vietą.
Pasak „Interbrand“ agentūros, „Toyota“ sėkmę daugiausia lemia neblėstantis klientų lojalumas, įspūdingas ekologiškų produktų, tokių kaip „Toyota Prius“, asortimentas ir stiprėjantis įvaizdžio patrauklumas tarp jaunų pirkėjų.
Šių metų birželio mėn. „Toyota“ antrus metus iš eilės taip pat pripažinta geriausiu pasauliniu ekologišku prekės ženklu. „Interbrand“ pabrėžė nuolatinį „Toyota“ siekį rūpintis aplinkosauga. Tai pagrindinis bendrovės valdymo prioritetas, kuris yra svarbiausias jos sėkmingą veiklą lemiantis veiksnys.
Rengdama geriausių pasaulinių prekės ženklų ataskaitą, „Interbrand“ agentūra atsižvelgia į skiriamas investicijas reklamai ir į prekės ženklo valdymą kaip dalį įmonės turto. „Interbrand“ vertinimo metodologija apima daugybę įvairių prekės ženklo ir įmonės sąsajų bei prekės ženklo sukuriamos vertės aspektų.