„Penkis dešimtmečius „Fiesta“ išlieka tarp populiariausių pasaulyje mažos klasės automobilių, o sportiškas naujausios kartos charakteris taip patiko vartotojams, kad „Fiesta“ įsitvirtino kaip pats sėkmingiausias mažas automobilis pasaulyje. Geriausias charakterio savybes stengėmės išlaikyti ir atnaujindami mažylį, tiesiog dar pridėjome jam brandumo“ – sakė „Ford of Europe“ vykdantysis dizaino direktorius Martinas Smithas.
Pirmosios kartos „Fiesta“ debiutavo 1976 metais ir nuo to laiko jau pagaminta daugiau nei 15 milijonų šio modelio automobilių. Atnaujintas modelis atspindi globalaus „Ford“ dizaino filosofiją ir yra lengvai atpažįstamas dėl trapecijos formos priekinių radiatoriaus grotelių ir elegantiškų žibintų blokų.
„Fiesta“ bus pirmasis šios klasės automobilis, turintis elektroninę susidūrimo važiuojant nedideliu greičiu išvengimo sistemą „Active City Stop“. SYNC sistema leidžia į vieną komunikacijos bloką sujungti ir balsu valdyti telefoną bei daugialypės terpės įrenginius, o į pačią SYNC yra įdiegta „Emergency Assistance“ sistema, kuri automatiškai susiekia su vietos pagalbos tarnyba įvykus avarijai.
Sistema „MyKey“ taip pat naujovė. Ji leidžia tėvams nustatyti tam tikrus parametrus, jei automobilį vairuoja jų nepatyrusios atžalos. „MyKey“ leidžia riboti maksimalų važiavimo greitį, muzikos grotuvo garsą, neleidžia išjungti aktyvių pagalbos sistemų, o garso grotuvas visiškai nutildomas, jei automobilio keleiviai neprisisega saugos diržų.
Daugiau techninių ir prekybos detalių „Ford“ žada pateikti Paryžiaus automobilių salone rugsėjo pabaigoje.