Tokios stovėjimo vietos atsirado daugiaaukštėse automobilių stovėjimo aikštelėse – jos pažymėtos specialiu ženklu. Ši idėja priklauso miesto merui Gallusui Strobeliui. Pasak jo, didžiulėje aikštelėje yra vietų, į kurias išties labai sudėtinga tinkamai pastatyti automobilį, todėl meras tik norėjo pagelbėti moterims ir pasiūlė automobilius statyti į geresnes vietas. Jokiu būdu G.Strobelis nemanęs, kad jos prasčiau vairuoja.
Tačiau feministės įsitikinusios, kad Tribergo valdžia neišvengs ieškinio, nes jos nesutinka su nuomone, jog moterims statyti automobilius sudėtingiau nei vyrams.
Tiesa, Vokietijos Rūro universiteto studijos parodė, kad silpnosios lyties atstovės automobilį stato vidutiniškai 20 sekundžių ilgiau negu vyrai ir tai daro ne taip tiksliai kaip jie. Be to, pasirodo, aikštelės, skirtos vienai ar kitai lyčiai, – jokia naujiena pasaulyje, rašo laikraštis „Komersant”. Vis dėlto pirmieji jas pradėjo kurti vokiečiai.
Automobilių stovėjimo aikštelės yra puikiai apšviestos, jose visą parą veikia vaizdo kameros. Tokiose vietose įvykdoma mažiau apiplėšimų.
O štai Kinijos Hebėjaus provincijoje ponioms skirtos vietos automobilių stovėjimo aikštelėse yra nudažytos rausva spalva ir šiek tiek platesnės nei kitos.
Seulo valdžia pasirūpino poniomis, avinčiomis aukštakulnius: joms skirtos vietos taip pat pažymėtos specialia spalva ir yra arčiausiai prekybos centrų.