„Pirmieji 14 kilometrų buvo itin greiti, navigacija pakankamai lengva. Smagumai prasidėjo įpusėjus trasą, kai navigacija pradėjo rodyti kiniškais hieroglifais ir visiems, nemokantiems jų skaityti, buvo problemų. Daugeliui lenktynininkų, taip pat ir man, teko paklaidžioti, praradom apie 10 minučių. Paskutinėje dalyje buvo upės kanjonų, įvažiuoji – ir net nematai, kaip iš jo išvažiuoti. Bendrai prologas man užtruko pusvalandį, bus labai įdomu sulaukti rezultatų,“ – iškart po finišo kalbėjo A. Gelažninkas.
Realiu metu sekti rezultatų kol kas nėra techninės galimybės, tad ir lenktynininko startinė pozicija rytojaus etape nėra aiški. Tačiau komandos skaičiavimais, A. Gelažninkas ir kiti tarptautinės komandos nariai yra išsidėstę pirmajame dešimtuke.
Įveikus visus techninius testus ir prologą, sportininkas pastebi, jog ralis atrodo tikrai rimtai ir motociklininkų, galinčių parodyti konkurencingą rezultatą, taip pat netruks. „Prologo išvakarėse organizatoriai atliko oficialų trasos pristatymą, tai akivaizdu, kad nuobodžiauti tikrai neteks. Maždaug 70 procentų greičio ruožo sudarys kopos ir smėlis, o ir navigacija, anot organizatorių, nebus lengva.
Į „Taklimakan rally“ susirinko gausus būrys sportininkų, vien motociklų klasėje mūsų važiuoja virš 30. Važiuoja ir Dakaro ralyje ne kartą finišavęs ir gamyklinių lenktynininkų tempą palaikantis pietų afrikietis Brad Cox, taip pat patyręs australas Micheal Burgess, gamyklinė motociklų KOVE komanda, tad pasivaržyti su kuo bus.“
Per ateinančias 11 dienų, dalyviai greičio ruožuose įveiks beveik 2200 kilometrų. Be motociklų, sportininkai taip pat varžysis automobilių, motobagių, sunkvežimių klasėse. Ralis vyks įprastu principu – dienos pradės motociklai, juos seks automobiliai, T3 ir T4 klasėms priklausantys bagiai, o paskutinieji startą pradės sunkvežimiai.
Rytoj dalyvių laukia pirmasis greičio ruožas, apimantis 207 kilometrus. Trasa, anot organizatorių, bus kieta ir greita, tačiau netruks ir galinčių paklaidinti upių vagų.