„Kiek netikėtas sprendimas, bet esame dėkingi „Teltonika“ už suteiktą galimybę varžytis su Dakaro greičiausiais. Mums tai buvo istorinis šansas ir jį labai vertiname“, – rašė socialiniame tinkle šiais metais „Teltonika Racing“ komandos vardu „Dakaras 2023“ ralyje dalyvavęs V.Žala.
„Teltonika“ feisbuko paskyroje taip pat paskelbė apie tokį sprendimą.
„Nelengvą sprendimą nebetęsti bendradarbiavimo priėmėme atsižvelgdami į pradedamą naują „Teltonikos“ veiklos etapą – susitelksime į lustų pramonės projektų paruošimą ir technologijų parko Vilniuje vystymą.
Tai milžinišką reikšmę visos Lietuvos ekonomikos ateičiai turėsiantys projektai, kuriems planuojame skirti pagrindinį dėmesį.
Nors atsisveikinimas visada sunkus, galime pasidžiaugti įsimintinais pasiekimais:
Užnugaryje paliekame 2 Dakaro ralius, atnešusius daug azartiškų emocijų autosporto gerbėjams;
2022 metų Dakare užėmėme 11-ąją poziciją ir taip pakartojome geriausią Lietuvos lenktynininkų pasiekimą;
Ralio trasose įveikėme dešimtis tūkstančių kilometrų, kurie padėjo garsinti Lietuvos vardą pasaulyje;
Pasodinome 1000 medelių būsimame Dakaro miške Molėtuose;
Drauge sukūrėme galimybę būti tarp greičiausiųjų Dakare – Lietuvos komanda startavo automobiliu, kuris yra identiškas gamyklinių komandų naudojamai technikai“, – rašė bendrovė.
Primename, kad šiemet ekipažui nebuvo patys sėkmingiausi metai – finišo tiesiosios komandai nepavyko pasiekti. Dėl greičio dėžės problemų ir laiku nesulauktos pagalbos, V.Žala ir šturmanas Paulo Fiuza nebegalėjo tęsti lenktynių ir turėjo po vienuolikos etapų pasitraukti. Tai lenktynininkui buvo aštuntasis Dakaras.