B. Vanagas įvertino V. Žalos norą tęsti Dakarą, nors ir rezultato nebus: „Brangi treniruotė“

2023 m. sausio 11 d. 19:36
Vaidotas Žala 2023 metų Dakaro ralio lenktynių svajones apie geriausiųjų dešimtuką vis dėlto privalėjo atidėti kitoms šioms varžyboms. Lietuvis sunkiausių pasaulio lenktynių antrame etape buvo privestas trauktis iš kovos dėl aukščiausių vietų. V.Žalos ir Paulo Fiuzos „Teltonika Racing“ komandos ekipažas, neįpusėjus antrąjam greičio ruožui, jau nebeturėjo atsarginių ratų ir buvo priversti laukti pagalbos. Viltis šiemet pasivaržyti su greičiausiais automobilių įskaitos dalyviais galutinai nubraukė ir reduktoriaus gedimas. V. Žala galiausiai nebaigė antrojo Dakaro etapo, nes tiesiog nebūtų spėjęs į laiko limitą ir liktų be nieko.
Daugiau nuotraukų (5)
„100 kilometre pramušė paskutinį ratą. Teko sustoti ir tris valandas laukti techninės pagalbos sunkvežimio. Ramiai nuvažiavome tik apie 10 kilometrų. Atrodė, kad planas pavyks, kad tilpsime į laiko normą. Tačiau vėl patyrėme gedimą.
Vėl porą valandų turėjome reikalų. Tik tada galėjome atvažiuoti iki neutralizacijos ir jau žinojome, kad nespėsime įveikti trasos pagal laiko normas. Važiavome tiesiai į bivaką“, – socialiniuose tinkluose pasakojo V. Žala.
Tačiau bivake lietuvis nutarė tęsti ralį net ir negalvojant apie galutinę vietą varžybose.
„Pasikalbėjome su komanda ir mūsų užduotis pasidarė pakankamai paprasta – kiekviename greičio ruože turime varyti iki galo ir pažiūrėti mūsų lygį, taip pat sukaupti patirties ir kilometrų su nauju mūsų automobiliu“, – sakė V.Žala.
Tuo tarpu po ketvirtojo lenktynių „Dakaro 2023“ etapo dėl medikų reikalavimo pasaugoti sveikatą pasitraukęs 11-ąjį kartą sunkiausiose pasaulio lenktynėse dalyvaujantis 45-erių Benediktas Vanagas pabandė paaiškinti, kodėl kovoti dėl gerų vietų klasifikacijoje jau negalintis V.Žala liko Saudo Arabijoje ir tęsia varžybas.
„Tai tik mano nuomonė, nes aš tikrai nevaldau visos mano kolegos turimos informacijos, – laidoje „Lietuviai Dakare“ kalbėjo garsus lenktynininkas. – Vaidoto santykis su pagrindine „Teltonika Racing“ ekipa – tai automobilio nuoma. Ką tai reiškia? Tai pinigų suma ir lenktynės, kuriose tu dalyvauji.
Vaidotas galimai turi du variantus, kodėl jis važiuoja: pirmasis – pinigai sumokėti ir reikia išnaudoti tą turimą „bilietą“. Antrasis – net ir negalėdamas kovoti dėl aukščiausių vietų tu gali turėti savąjį darbą kiekvieną dieną Dakare.
Dabar jis neturi jokio spaudimo, nes aukšto rezultato nepasieksi, o kiekviename starte jo galva dėl to nejaučia spaudimo ir yra kur kas lengvesnė.
Jis be to dirba dakare ir komunikacinį darbą, nes yra ir rėmėjai, ir partneriai. Ir dabartinis Dakaras jam yra puiki treniruotė.
Šia prasme yra viskas labai gerai. Yra tik vienas dalykas – esmė, kam jis važiavo į Dakarą. Jis vyko dėl rezultato, kurio, deja, jis pasiekti negalės.
Ar bandymas sėkmingai pasirodyti kiekviename likusiame Dakaro etape, kai jau iš esmės rezultatas nėra lemiamas faktorius, yra V. Žalos savirealizacija, B.Vanagas negalėjo atsakyti.
„Nežinau. Viskas priklauso nuo žmogaus. Kiekvienas įveiktas kilometras Dakare yra puiki patirtis. Vaidotas yra puikus ir greitas lenktynininkas ir su šturmanu Paulu Fuiza gali važiuoti labai greitai.
Lenktynių pradžioje jiems nepavyko pagauti to būtino važiavimo balanso, todėl jie ir nekovoja dėl aukštų vietų Dakare 2023, bet kaip treniruotė – tai puiki galimybė. Ir dar labai brangi treniruotė. Bet kuriuo atveju, geriau važiuoti nei nevažiuoti“, – kalbėjo B.Vanagas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.