Kaip sakė Vaidotas Paškevičius, rezultatas galėjo būti ir dar geresnis, jei ne tos besikartojančios sunkvežimio problemos. Šiandien lietuviai vėl važiavo su protarpiais neveikiančiu akceleratoriumi. Finišą su ekipos nariais pasiekęs Vaidotas Paškevičius juokėsi, kad momentais net pradėdavo skaudėti koją, nes norint, kad akceleratorius veiktų, jį reikėdavo nuolat iš naujo numinti.
„Dieną pradėjome pailsėję ir energingi. Po starto iškart gavome kopas ir jose ėmė dingti akceleratorius. Nieko naujo. Iš pradžių jis dingdavo kas dešimtį kilometrų, bet vėliau situacija tapo sunkesnė – pradėjo dingti nuolat. Dar nepasiekus neutralizacijos gal penkis kilometrus važiavome 80km/val. greičiu, nes jis tai veikia, tai neveikia.
Vienoje vietoje mus filmavo sraigtasparnis, tai būtent toje vietoje, kur buvo galima lėkti 140 km/val., judėjome 30 km/val. greičiu. Kitaip nepavyko. Tą pedalą šiandien spaudinėjau taip, kad dabar net koją skauda. Deja, bet dėl šios problemos laiko praradome tikrai nemažai, teko tuos pačius varžovus lenkti po keletą kartų, nes vis prasileisdavome juos dėl to gedimo“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Įsimintiniausiu devintojo Dakaro greičio ruožo momentu „Constra Racing“ trijulei tapo upės vaga, kurią lietuviai įveikė taip, kad jiems plojo net organizatoriai. Vaidotas Paškevičius neslepia, kad čia pravertė ir lietuviškų bekelės varžybų patirtis, kurios turi visi ekipažo nariai.
„Buvo sudėtinga upės vaga. Jos pirmu bandymu neįveikėme – teko sustoti. Gerai, kad turime patirties bekelėje. Sustojome, negazavome, nuleidome padangose orą, pasidarėme 1,5 atmosferos ir susijungę visas įmanomas blokiruotes davėme gazo. Organizatoriai net plojo, kaip mes išropojome per tą sudėtingiausią vietą. Diena tikrai smagi, su kopomis, upėmis, akmenuotomis vietomis, kilometrų daug – tikras Dakaro greičio ruožas“, – sakė Vaidotas Paškevičius.