Sportininkas teigė, kad 2023 m. Dakaras jam būtų 14-asis karjeroje, bet nusprendė daryti pertrauką.
„Neturiu tikslo dalyvauti jame tik tam, kad finišuočiau ar pasiekčiau vidutinį rezultatą. Komandos ambicijos – kovoti dėl vietos TOP10, o tam reikalingas konkurencingas automobilis – vienintelis toks Dakare yra šiemet atsiradusios T1+ klasės automobilis. Šiuo metu šios klasės automobilių paklausa labai didelė, o pasiūla minimali“, – pažymėjo jis.
A.Juknevičius atskleidė, kad šią lenktyninę techniką gamina tik du gamintojai, o nauji gamintojai neskuba įeiti į rinką, nes dėl besitęsiančios pandemijos ir vasarį Rusijai užpuolus Ukrainą bus daug bėdų su trūkinėjančiomis tiekimo grandinėmis. Šios aplinkybės lemia rekordiškai aukštas T1+ klasės automobilių kainas – jos prasideda nuo 800 tūkst. eurų.
„Situaciją sunkina ne tik tai, kad nauji T1+ klasės automobiliai kainuoja labai brangiai, bet ir tai, kad senesnės kartos T1+ klasės automobilių rinkoje dar nėra.
Manau, kad privačiai komandai pirkti normaliai neišbandytą naujos kartos T1+ automobilį be gamyklinio techninio palaikymo už protu nesuvokiamus pinigus man yra tiesiog neracionalu. Logiškiau palaukti metus ir įsigyti tokį, kuris pasiūlytų optimalų kainos, kokybės ir pajėgumo santykį“, – dėstė lenktynininkas.
Tai ne pirma A.Juknevičiaus pertrauka Dakaro maratone. Tačiau, jo nuomone, ji išeis tik į naudą – didelį dėmesį skirs strateginių ir techninių sprendimų priėmimui artimiausiems metams.
„Noriu padėkoti komandos partneriams, draugams ir fanams už palaikymą – jūsų visų dėka kartu įveikėme net 13 Dakarų ir, tikiu, įveiksim dar daugiau“, – pridūrė A.Juknevičius.
Visgi jis paliko tam tikrą paslaptį, nes įrašo pabaigoje pridūrė, kad nereiškia, jog artėjančiame Dakare visai nesusitiksim. A.Juknevičius greitu metu praneš savo tolimesnius planus.