„Misano World Circuit Marco Simoncelli“ – toks šiuo metu oficialus netoli kurortinio Rimini esančios trasos pavadinimas. Daug metų ji gerai žinoma Moto GP gerbėjams, bet F1 čia niekada nelenktyniavo.
Trasoje pirmosios lenktynės įvyko 1972 metais, 1993 metais ji prailginta iki 4064 metrų. Nuo to laiko trasa modifikuota daug kartų, bet didžiausias ir unikalus pasikeitimas įvyko 2006 metais. Tada buvo pakeista judėjimo trasoje kryptis. Dabar čia važiuojama laikrodžio rodyklės judėjimo kryptimi. Trasa pailgėjo iki 4180 metrų, įrengtos platesnės saugumo zonos, daugiau tribūnų ir kitų patobulinimų.
Nuo pat pirmų treniruočių P.August jautėsi užtikrintai. „Trasa man nauja, tačiau greitai pajutau ritmą. Jei pirmame etape Monzoje, kvalifikacijoje buvau toli nuo lyderių, tai čia kvalifikavausi 13 vietoje bendroje įskaitoje (38 dalyviai) ir 2 savo klasėje.
Abiejų lenktynių startai buvo labai chaotiški, varžovai net nelaukė žalios šviesos starto signalo, tai vis nukrisdavau rikiuotėje žemyn. Su komanda kalbėjome, kad kitame etape Imoloje reikės elgtis kaip konkurentai, kad neprarasčiau pozicijų.
Pačios varžybos buvo labai sunkios dėl didžiulio karščio ir drėgmės. Šeštadienį oras buvo įkaitęs net iki 34 laipsnių. Kita vertus, sąlygos visiems buvo vienodos.
Teko atlikti daug lenkimų, pavyko išvengti avarijų. Beje, sekmadienio lenktynės jomis pasižymėjo. Saugos automobilis buvo išvažiavęs net 4 kartus, keli automobiliai sudaužyti labai smarkiai“, – įspūdžiais dalinosi lenktynininkas.
Abejose Italijos GT čempionato etapo Misano trasoje lenktynėse, P.August finišą pasiekė ketvirtas GT3 AM klasėje ir 17 bei 18 bendros įskaitos vietoje. Trečias čempionato etapas vyks rugsėjo 4 d. Imoloje.