„Tie nauji bagiai išvažiavo į Dakarą ir mes juose normaliai net nesėdėjome. Jie šiek tiek kitokie – patobulinta važiuoklė, pakeisti amortizatoriai, pasikeitė sėdėsena, dar keletas smulkmenų, kurios turėjo pagerinti automobilio patikimumą ir stabilumą,“ – pasakoja Rokas Baciuška.
„Southracing“ yra pati didžiausia Dakaro ralio komanda – jos gretose lenktyniauja net dvi dešimtys mašinų. Dėl to komanda surengė atskirus nuo visų testus.
Taip buvo išvengta didelio srauto sportininkų ir išdaužytų trasų, kuriomis skundėsi lenktynininkai, dalyvavę bendruose Dakaro rengėjų organizuotuose testuose.
Rokas Baciuška ir jo šturmanas, katalonas Oriol Mena pravažiavo nemažai kilometrų, nes norėjo išbandyti skirtingus bagio reguliavimus, nes reikėjo priprasti prie naujo tipo amortizatorių – kaip automobilis elgiasi, kai jie kietesni ar kai minkštesni ir t.t.
„Nespaudėme iš bagio visko, bet testai nuteikia labai pozityviai – greitai pripratau prie mašinos, nes šiek tiek pasikeitė sėdėsena, bagis pasidarė tylesnis ir turbūt dėl amortizatorių toks įspūdis, kad dar komfortiškesnis,“ – pasakoja R. Baciuška.
Prieš pora savaičių sulaukęs dvidešimt antrojo gimtadienio tauragiškis Rokas Baciuška džiaugiasi praėjusiais testais, nes per juos išryškėjo ir nedideli trūkumai – atsilaisvinusios kai kurios detalės, dar kelios smulkmenos. Laimei, nieko rimto ir vaikiškos ligos pagydytos – technika jau laukia administracinės ir techninės komisijos bei ralio starto. Lygiai taip pat, kaip ir pats sportininkas.
„Greičiau jau viskas prasidėtų – tos keturios dienos be lenktynių tik didina bereikalingą įtampą. Nekantrauju sėstoi prie vairo, startuoti ir tada visa įtampa pasimirš, beliks tik kova,“ – nekantraudamas sako Rokas Baciuška.