Ant prizininkų pakylos – keturis kartus
Tai, kad 2021-ųjų metų Lietuvos mini ralio sezonas bus vainikuotas pergale, nesitikėjo ir Ugnius su Vaidu. Tiesa, sūnus tikėjosi, kad pavyks pademonstruoti aukštus šeimyninio dueto rezultatus, tačiau apie pergalę tikrai negalvojo.
Penki Lietuvos mini ralio čempionato etapai vyko įvairiuose Lietuvos kampeliuose. Ugnius ir Vaidas varžėsi SGC-2 klasėje, dviem ratais varomų iki 2 litrų automobilių gretose. Dėl čempionų titulo šioje klasėje varžėsi 14 dalyvių.
Iš penkių Lietuvos mini ralio čempionato etapų alytiškiai keturis kartus lipo ant prizininkų pakylos – du kartus užėmė antrąsias ir du kartus trečiąsias vietas ir tik viename etape liko ketvirti.
Prieš savaitę alytiškiai dalyvavo Vilniuje vykusiuose visos Lietuvos ralio bendruomenės apdovanojimuose, iš kur parsivežė pirmąjį savo čempionų titulą.
Sarkastiškos replikos – dėl automobilio
„Emocijos – pačios geriausios. Tai buvo mūsų su tėčiu kelių metų projektas. Viso čempionato metu buvome tarp pirmaujančiųjų, visuomet finišuodavome be didesnių gedimų. Niekas nesitikėjo tokios pergalės, galbūt tik aš vienintelis tikėjau, kad galime pasiekti gerų rezultatų. Daugelis net juokaudavo, kaip su tokiu senučiu automobiliu mes iš viso pavažiuojam“, – pasakojo šturmano poziciją čempionate atstovavęs Ugnius.
Jaunuolis tikino, kad teko išgirsti ir daugiau sarkastiškų replikų, esą, ką tokiame čempionate iš viso veikia toks „opeliukas“, bet kai jis aplenkdavo naujesnius ir net pavykdavo užimti prizines vietas, tai labai efektyviai užčiaupdavo didžiausius skeptikus. Kai kurie priėję klausė, kas būtų tuomet, jeigu Vainevičiai turėtų geresnį automobilį.
Įdomi yra ir „Opel Astros“ atsiradimo Vainevičių garaže istorija. Į jį prieš keletą metų automobilis atkeliavo iš naujosios pono Vaido darbovietės. Pamatęs seną, apdulkėjusį, nuardytą ir išmesti paruoštą automobilį jis ilgai nesvarstė, parsigabeno į garažą ir su sūnumi ėmėsi „slaptos misijos“ – niekam nežinant prikelti „Astrą“ antram gyvenimui ir paruošti ją varžyboms.
Gavo daugiau rėmėjų pasiūlymų
Pasiteiravus, ar tėčio ir sūnaus duetas jau kuria kokių nors naujų planų ir kelia sau aukštesnių tikslų, Ugnius patikino, kad yra ir planų, ir tikslų, tačiau apie juos kalbėti esą dar būtų kiek per anksti, tik prasitarė, kad bandys dairytis į aukštesnę automobilių ralio lygą. Galbūt ne kitą, o dar vėlesnį sezoną, tačiau konkrečiau pasakyti nieko dar negali.
„Ši pergalė mus labai motyvuoja eiti toliau, nors būdavo tokių sunkių akimirkų, kai tėčiui atrodydavo, kad jau pakaks. Sunku buvo suspėti, tėčiui – darbai, man – studijos, o pasiruošimas raliui taip pat reikalauja daug laiko. Ir, žinoma, finansų“, – pasakojo Ugnius ir pridūrė, kad čempionatui pasiruošti padėjo ir rėmėjai, o po pastarosios pergalės gavo ir daugiau pasiūlymų paremti.
Iki šiol alytiškių aistrą automobilių sportui rėmė įmonės „Transporto Marisa“ bei „Remanus“. Ugnius sako, kad be rėmėjų jųdviejų su tėčiu čempionų diena veikiausiai nebūtų išaušusi, mat automobilių sportas yra labai brangus malonumas.
Motyvacijos variklis – mama
Anksčiau skeptiškai į Ugniaus ir jo tėčio pomėgį žiūrėjusi mama Jolita Vainevičienė savo požiūrį pakeitė ir net tapo abiejų šeimos vyrų motyvacijos varikliu.
Didžiausia Ugniaus ir Vaido Vainevičių palaikymo komanda – mama ir žmona Jolita Vainevičienė bei Ugniaus draugė Gustė Sinkevičiūtė. „Keista dėl to buvo ir mums, ir kitiems, bet mama ir buvo didžiausias stimulas eiti į priekį.
Ji daug savo brangaus laiko skyrė mums, nes savaitgalius, galima sakyti, skaičiuodavome raliais ir visuose juose dalyvaudavo mama, skatino treniruotis, remontuoti automobilį, neapleisti. Nemanau, kad tokių moterų šeimose yra daug. Į priekį mus stūmė ir mūsų aistra bei mėgavimasis šiuo sportu“, – pasakojo Ugnius.
Tiesa, jis kaip šturmanas tik su kitu partneriu šiemet dalyvavo ir aukštesnės lygos ralyje. Ugnius su tėčiu Vaidu dėkoja visai palaikymo komandai, kuri, nepaisant oro sąlygų, tolimų atstumų, visuomet atvykdavo jų palaikyti varžybose.