Tačiau ne viskas buvo taip paprasta, kaip galėtų atrodyti. Profesionaliame automobilių sporte yra daug reikalavimų, kurie dar sugriežtėjo pandemijos metais. Skubiai prireikė ne tik lenktynininko licencijos, bet ir Covid-19 testų. Jie buvo neigiami, tačiau iškilo problema kaip pasiekti trasą.
Skrydžių gerokai mažiau ir lenktynininkas niekaip nebūtų spėjęs laiku atskristi į ketvirtadienio treniruotes. Išgelbėjo naujasis Gusto rėmėjas RSVMOTORS.de. Kompanija ne tik suteikė automobilį kelionei. RSVMOTORS.de vadovas Lietuvoje pats pasisiūlė Gustą nuvežti į Austriją. Po visą naktį trukusios kelionės, ekipažas sėkmingai ir laiku pasiekė lenktynių trasą.
„Inter Europol Competition“ yra labai gerai Le Mans aplinkoje žinoma ir gerbiama komanda. Beje, jos pagrindinis rėmėjas yra „Inter Europol“ duonos gaminių kepykla, įsikūrusi šalia Varšuvos. Daug kas netiki bandelių gamintojų ir autosporto ryšiu, tačiau Lietuvoje tuo nieko nenustebinsi. Vieno iš geriausių Lietuvos lenktynininkų Ramūno Čapkausko talentas sublizgėjo tuometinės „Gardėsio“ kepyklos dėka.
Paskutinį kartą G.Grinbergas ELMS LMP3 kategorijos automobiliu lenktyniavo pernai Monzoje. Tačiau beveik pusės metų pertrauka ir kelionės nuovargis niekaip neatsiliepė rezultatams testuose. Lenktynininkas bandė automobilio elgseną varžybų metu su gerokai panaudotomis padangomis ir dideliu degalų kiekiu. Rato įveikimo laikai buvo stabilūs ir komandos inžinieriai liko patenkinti.
Beje, „Inter Europol Competition“ gali pasigirti vienu iš labiausiai patyrusių inžinierių automobilių sporte. Rafal Pokora yra du kartas triumfavęs Le Mans 24 valandų lenktynėse, būdamas LMP1 kategorijos „Toyota“ inžinieriumi. Jis vadovavo 8 startinį numerį turėjusiam automobiliui, kurio vienas iš pilotų buvo Fernando Alonso.
Gusto komandos draugai Austrijoje bus Italas Mattia Passini ir lenkas Mateusz Kaprzyk. Beje, Matia yra gerai žinomas motociklų sporto lenktynininkas, nugalėjes keliose Moto 2 lenktynėse ir dalyvavęs Moto GP čempionate.
„Trasa man tikrai patinka. Prieš 3 metus teko ją apeiti savo kojomis, taigi „track walk“ man neprireikė. Juokauju, žinoma. Bet nuo pat pirmo rato galėjau važiuoti visai geru tempu. Šiek tiek trūksta greičio paskutiniame sektoriuje, bet dar padirbėsime su automobilio nustatymais. Turėsiu ir aš pats šiek tiek patobulėti. Nors atrodo, kad trasoje daug tiesių atkarpų, bet LMP3 automobilio maksimalus greitis čia yra tik 260 km/h. Komanda puiki, šiandien gerai padirbėjome ilgo važiavimo režimuose. Tikiuosi, kad ir kvalifikacijai tinkamus automobilio nustatymus penktadienį surasime“, – sakė G.Grinbergas.
Europos Le Mans čempionato treniruotės vyks penktadienį ir šeštadienį. Šeštadienį lenktynininkai pasidalins starto vietas kvalifikacijoje. O sekmadienį 13.00 val. Lietuvos laiku startuos 4 valandų lenktynės.