Ekipažas rugsėjo 12 dieną vykusiame Elektrėnų ralyje patyrė „stogą“ ir sudaužė savo BMW automobilį, todėl atrodė, kad šis sezonas jiems jau baigtas.
„Po patikrinimo paaiškėjo, kad nukentėjo ne tik automobilio stiklai ir skardos, bet ir saugos lankas. Per dvi savaites viską sutaisyti buvo nebeįmanoma, meistrai nesiėmė darbo nė už dvigubą mokestį“, – sakė V.Puodžiūnas.
Tačiau sportininkai nusprendė nepasiduoti ir automobilį, atitinkantį LARČ 7 klasės techninius reikalavimus į Lietuvą atsigabeno iš Estijos. Jiems mašiną išnuomavo treneris Egonas Kauras.
„Tai buvo vienintelis mūsų šansas išvažiuoti į ralį. Labai sėkmingai susidėliojo situacija, bet BMW teks pasaugoti, nes jau pirmadienį su ja treniruosis kitas sportininkas.
Esam labai dėkingi Egonui, kuris pats atvežė automobilį į Lietuvą ir dar turėjome porą dienų, per kurias spėjome pakeisti amortizatorius ir porą kitų mazgų“, – pasakojo Vytautas.
Elektrėnų ralyje įvykęs incidentas ekipažo neišgąsdino, bet priešingai, leido įsitikinti, koks saugus yra autosportui paruoštas automobilis.
Sportininkai vertėsi pačioje 6 greičio ruožo pabaigoje, kur minkštas gruntas kitų sportininkų buvo taip išvažinėtas, kad viduryje kelio atsivėrė didžiulė duobė. Važiuojant apie 100 km/val greičiu per duobę automobilis taip pašoko į viršų, kad priekiu rėžėsi į žemę ir apsivertęs per priekį nusileido viduryje važiuojamosios dalies ant šono.
„Taip išėjo, kad patyrėme avariją, nors nė akimirkai nebuvome išlėkę iš trasos. Iš gerokai labiau patyrusių sportininkų vėliau išgirdome, kad per 30 metų jie nėra matę nieko panašaus, kad automobilis „padarytų stogą“ per priekį trasoje“, – sakė I.Staškutė.
Ekipažas džiaugėsi, kad per avariją rimtai nesusižeidė, o automobilį iki kito sezono pavyks pataisyti ir toliau varžytis gausiausioje LARČ klasėje, geriau žinomoje „BMW Cup“ vardu.