Pasibaigus karantinui ir atsidarius valstybių sienoms, visi pradėjo ruoštis kiek pavėluotai, bet labai sparčiai įsibėgėjančiam automobilių sporto sezonui. Panašu, kad skirtingų disciplinų sportininkai į varžybas galės vykti praktiškai kas savaitgalį, o iškart po Joninių automobilių mėgėjai rinksis „Nemuno žiede“. Nuo ryto iki pat 21:00 valandos čia visų laukia žiedinės lenktynės.
Tiesa, jose planuoja dalyvauti sportininkai ne tik iš Lietuvos, bet ir kitų Baltijos valstybių.
Automobilių sporto klasikai skirtos lenktynės tapo pačios įvairiausios technikos ir skirtingo tipo serijų „žiburėliu“. Šią dieną lenktynes daryti organizatoriai planavo dar pernai: čia pergalės siekti turėjo „LADA“ ir „Volga“ – automobilių sporto istorine klasika laikomi automobiliai.
Tačiau „Baltic Touring Car Championship“ serijas organizuojantis kolektyvas renginio pobūdį pakeitė taip, kad trasoje galėtų varžytis kone bet kokį žiedinėms lenktynėms pritaikytą automobilį turintys lenktynininkai. Paprasčiau kalbant, visi Pabaltijo sportininkai, išsiilgę legendinės Lietuvos trasos posūkių.
Penktadienį dalyvių laukia galimybė ne tik iš anksto užsiregistruoti, bet ir pasitreniruoti. Tačiau pagrindinis renginys vyks šeštadienį: pirmieji kvalifikaciniai važiavimai prasidės dar apie pietus – čia geriausių startinių pozicijų lenktynėse sieks „Nankang Endurace Academy“ dalyviai. Šios dviejų valandų ištvermės lenktynės prasidės vakare prieš 19 valandą.
Be šių komandinių lenktynių, renginyje varžysis ir daugeliui jau žinomų lenktynių klasių atstovai, sugrupuoti pagal galingumą ir tipą: „BTC 1“, „BTC 2“, „BTC 3“, „BMW 325 Cup“, „GT Open“ ir jau minėtos „VAZ“ ir „Volga“ įskaitų atstovai.
Panašu, kad pirmose sezono lenktynėse dalyvių parkas primena prieš tai buvusius sezonus: „Nankang Endurance Academy“ ištvermės lenktynėse dominuoja „BMW“ ir „Honda“ gamintojų automobiliai ir dalyviai iš visų trijų Baltijos valstybių – Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Panašiai gamintojų automobiliai pasiskirstys ir tarp kitų trumpųjų nuotolių lenktynių klasių.
Tiesa, trumpųjų nuotolių dalyvių parke įvairumo įneša Edvinas Einikis su šviežiai šiam sezonui konstruota „Audi TTRS“, Dovydas Akstinas ir jo „Renault Twingo RS“, Auris Motekūnas ir jo „Mitsubishi Colt“ bei svečias iš Estijos Sander Kurs su „Toyota Yaris“.
Nepriklausomai nuo automobilių gamintojų, tikrai aišku viena: visi dalyviai išsiilgę varžybų, o panaši technika žada intensyvias ir įdomias kovas iki pat lenktynių finišo.
Organizatorių teigimu, varžybas bus galima stebėti ir gyvai: „Darome viską, kad šeštadienis būtų smagus tiek visiems susirinkusiems, tiek negalintiems būti kartu ir palaikyti savų sportininkų. Jau seniai norėjome grįžti į Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą: daugelis dalyvių jos seniai pasiilgo.
Džiaugiamės jau šį savaitgalį galėdami pakviesti visus varžytis įveikiant legendinius posūkius, smagiai leidžiant laiką tokių pačių adrenalino fanatikų kompanijoje. Bandysime užtikrinti visą būtiną saugumą, atsižvelgiame į rekomendacijas ir tuo pačiu siekiame, kad renginys būtų smagus. Norisi, kad tai būtų jaukus sugrįžimas ir žalia vėliava, duodanti startą šių metų sezonui.
Mes jo laukiame lygiai taip pat, kaip dalyviai. Registracija į renginį vis dar vyksta ir dalyvių sąrašas pilnėja. Tiek dalyvių, tiek užsukusių į renginį žiūrovų laukia ne tik lenktynės, bet ir skanus maistas ir kava. Tikrai lauksime visų,“ – sakė organizatorių atstovas Andis Meilands.
Daugiau apie patį renginį, detalus jo tvarkaraštis bei dalyvių sąrašas – organizatorių internetiniame puslapyje batcc.eu bei jų socialinio tinklapio „Facebook“ paskyroje.