Svarbiausios vasaros treniruotės
Lenktynininkas prisipažino, kad po ilgos pertraukos, kada dėl COVID-19 įvairūs sporto renginiai ir lenktynės buvo atšauktos ar nukeltos, sportinis alkis yra didžiulis, todėl komanda jau tikrina R5 automobilio pagrindinius mazgus ir ruošiasi liepos 10-11 d. vyksiančiam „Rally Žemaitija“.
„Noras lėkti ralio trasomis yra didžiulis. Klasikinis ralis vis dar išlieka mūsų pagrindine vasaros sezono treniruočių forma. Praeitais metais turėjome vieną testų sesiją prieš ralio sezoną, tačiau vėliau taupymo sumetimais testų neberengėme. Šios taktikos laikysimės ir šiais metais, nes lenktyninių kilometrų visiškai pakanka sportinei formai palaikyti“, – aiškino pilotas.
Šiemet – vienas pakeitimas
V.Žala teigė, kad dėl užsitęsusios lenktynių sezono pradžios norinčių numalšinti sportinį alkį bus ir daugiau, todėl dalyvių sąrašas turėtų būti gausus. Pats sportininkas tikino, kad pagrindinis komandos tikslas bus išlaikyti tokį pat tempą, kaip ir pernai.
„Mūsų lūkesčiai yra paprasti – važiuoti greitai ir iki pat finišo. Vis tik prisimindamas, kad 2019-aisiais turėjome rizikingų situacijų, nutariau šiemet apsidrausti automobilį. Klasikinis ralis truputį skiriasi nuo Dakaro, nes čia dažniau važiuojame arti visiškos ribos. Žinoma, galima šiek tiek atleisti akceleratoriaus pedalą ir važiuoti saugiau, tačiau aš norėčiau išlaikyti agresyvų tempą, nes būtent taip ir šlifuojami įgūdžiai“, – sakė „Agrorodeo“ pilotas.
Lenktynininkas džiaugėsi, kad nepaisant to, jog visi LARČ etapai įvyks vėliau, jau dvejus metus su komanda bendradarbiaujantis latvis Andris Malniekis sutiko lenktyniauti kartu ir šio sezono metu. Tiesa, dėl pasikeitusio lenktynių tvarkaraščio šturmanas lėks ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos ralio trasomis, kur geriausiųjų vardo sieks su kaimyninės šalies automobilių sporto žvaigžde Reinis Nitišis.
Tik du startai
V.Žala neabejojo, kad dalyvaus ir antrajame Lietuvos automobilių ralio čempionato etape „Samsonas Rally Rokiškis“, tačiau tikimybė, jog „Agrorodeo“ ekipažas stos ir prie tolimesnių etapų starto linijos – gana nedidelė.
„Kol kas labai abejoju, kad dalyvausime tolimesniuose etapuose. Įkandome brangesnę Dakaro techniką, tačiau ji reikalauja ir daugiau atstatymo išlaidų, todėl vasarą turėsime šiek tiek pataupyti. Vis tik, jei sezono eigoje matysime, kad galime sau tai leisti, planai gali pasikeisti“, – teigė V.Žala.