Jau šį šeštadienį sportininkas startuos Lietuvos kartingo čempionato pirmojo etapo varžybose Anykščiuose, o nuo rugpjūčio varžybų tvarkaraštį papildys „Ring Challenge“ ir „Baltic Touring Cars Championship“ („BaTCC“) lenktynės vyksiančios Lietuvoje, Latvijoje ir Suomijoje.
E.Dzialtuvas – praėjusių metų Lietuvos čempionas pačioje galingiausioje europinėje „KZ2“ kartingo klasėje. Evaldui dabar 24-eri. Varžybų prizininku sėdėdamas prie kartingo vairo pirmą kartą jis tapo 2006 metais. Dabar E.Dzialtuvas – vienas greičiausių šalies lenktynininkų.
„Kartingas – puiki galimybė šlifuoti lenktynininko įgūdžius. Važiuojant „KZ2“ klasėje greičiai bei perkrovos yra milžiniški. Situacija trasoje kinta akimirksniu. Tad Lietuvos čempionato lenktynės – puiki proga išlaikyti puikią sportinę formą net ir pasirinkus tolimesnį sportinį kelią žiedinėse lenktynėse“, – sakė Lietuvos kartingo čempionas.
Šį sezoną kartingo trasose Evaldo laukia rimta konkurencija. Dėl judėjimo pasaulyje apribojimų dalis sportininkų, kurie ruošėsi startuoti įvairiose Europos bei pasaulio lenktynių serijose, startuos šalies čempionato lenktynėse. Žiūrovai čia galės pamatyti S1600 klasės Europos ralikroso čempioną Roką Baciušką, praėjusių metų pasaulio čempionato „OK-Junior“ klasėje trečiosios vietos laimėtoją Kajų Šikšnelį, 2018 m. Lietuvos čempioną Justą Jonušį ir kitus grandus.
„Kartingas ne veltui dažnai vadinamas viso automobilių sporto pagrindu. Greičiai čia milžiniški, dinamika ir perkrovimai – irgi įspūdingi, nenusileidžiantys „F-1“ automobiliams. Čia reikia labai greitos reakcijos, puikaus fizinio pasiruošimo. Todėl tikiu, kad Evaldo apsisprendimas šiais metais važiuoti ne tik žiedinėse lenktynėse, bet ir Lietuvos kartingo čempionate, padės jam siekti pačių aukščiausių rezultatų“, – kalbėjo lenktynininko agentas, Lietuvos automobilių sporto legenda Valdas Jonušis.
Lietuvos kartingo čempionate E.Dzialtuvas startuos kaip „Paske Racing“ komandos pilotas, tuo tarpu žiedinės lenktynėse pilotas važiuos po ekipos „GroundWirus“ vėliava.
„Bolidas, su kuriuo planuojame startuoti, krenta į akį dėl legendinio „BMW E30“ kėbulo. Tiesa, kas likę iš „BMW“ ties kėbulu ir pasibaigia – automobilis labai stipriai modifikuotas. Štai variklis yra 2,2 litro darbo tūrio iš „Audi S2“ su „Turbosystems“ turbina. Potencialas solidus – jo pajėgumas siekia 680AG, „APracing“ sportinių stabdžių sistema, „Ohlins“ amortizatoriai, sportinė pakaba“, – kalbėjo lenktynininkas.