Šiame ralyje dalyvavo ir lietuviškas ekipažas: Deividas Jocius ir Mindaugas Varža. Jie pirmą kartą Lietuvos automobilių sporto istorijoje važiavo su gamyklinės komandos automobiliu ir sėkmingai pasiekė finišą. Komanda – „M-Sport“, automobilis - „Ford Fiesta WRC“.
Bendra įskaita prieš sekmadienio greičio ruožus
Paskutinę ralio dieną lenktynininkams reikėjo įveikti keturis, Prancūzijos Alpėse besidriekiančius greičio ruožus, kurių bendras ilgis 63,54 km. Visi sekmadienį rinkosi slick tipo padangas: minkštas arba super minkštas.
Šeštadienį, trečią ralio dieną, pasibaigę greičio ruožai šiandien žadėjo įnirtingą kovą pirmajame trejetuke, kur trys greičiausieji ralio lenktynininkai, važiuojantys lyg kitoje lygoje, buvo išsidėstę vos 6,4 sek. intervale. Kiti lenktynininkai buvo gerokai atsilikę nuo šios trijulės. Štai ketvirtoje pozicijoje buvęs S. Loebas turėjo net 2 min. 24 sek. atsilikimą.
Pirmas po šeštadienio arba 12-os greičio ruožų buvo E. Evansas su „Toyota Yaris WRC“, antras – jo komandos draugas S. Ogieras, trečias – T. Neuville‘as su „Hyundai i20 WRC“.
13-14 greičio ruožai
Sekmadienis geriausiai prasidėjo T. Neuville‘ui, kuris laimėjo abu pirmos sekcijos greičio ruožus. 13-ame jis E. Evansą aplenkė 5 sekundes, o 14-ame – 5,4 sek. S. Ogieras abiejuose šiuose ruožuose buvo trečias ir bendroje sumoje atsiliko 12,7 sek.
Taigi likus dviems ralio greičio ruožams T. Neuville‘as pakilo į pirmąją bendros įskaitos vietą ir 4 sekundėmis lenkė E. Evansą, trečioje vietoje esantis S. Ogieras atsiliko 11,2 sek.
15-16 greičio ruožai
Po laimėto 15-o greičio ruožo T. Neuville‘as padidino savo persvarą prieš artimiausius persekiotojus iki daugiau nei 11 sekundžių, o skirtumas tarp E. Evanso ir S. Ogiero ištirpo iki 1,5 sek.
Paskutinį (16-ą) greičio ruožą vėl laimėjo T. Neuville‘as, tačiau S. Ogieras užfiksavo beveik identišką laiką – abu lenktynininkus teskyrė vos 0,016 sek. Tuo tarpu E. Evansas atsiliko 3,2 sek.
Tai leido S. Ogierui pačioje ralio pabaigoje iš trečios pozicijos pakilti viena aukščiau ir lipti ant Monte Karlo ralio podiumo antrojo laiptelio. Ralio finiše abu šiuos vienos komandos pilotus skyrė vos 1,7 sek. Tuo tarpu pirmojo 2020 metų WRC etapo nugalėtojas T. Neuville‘as aplenkė S. Ogierą 12,6 sek.
Ketvirtąją vietą užėmė E. Lappi su „Ford Fiesta WRC“, atsilikęs daugiau nei 3 minutes, o penketuką užbaigė 19-metis suomis K. Rovanpera su „Toyota Yaris WRC“, pralošęs 4 min. 17 sek.
Nepaisant to, kad paskutiniuose greičio ruožuose Deividas Jocius ir Mindaugas Varža važiavo su turbokompresoriaus radiatoriaus problemomis, kas gerokai sumažino automobilio variklio galią, ekipažas sugebėjo įveikti paskutinius du sekmadienio greičio ruožus ir finišavo Monte Karlo ralyje, užimdamas 17-ą vietą.
„Po dviejų šios dienos greičio ruožų turėjome tokį nuotykį ir jau galvojome, kad nefinišuosime. Trūko turbokompresoriaus radiatorius ir automobilis visiškai pradėjo nebevažiuoti, bet kažkokiu stebuklingu būdu su klijais suklijavome ir pasiekėme finišą, tai čia kažkas neįtikėtino“, - ne itin malonią situaciją apibūdino Deividas Jocius.
„Mes tai padarėme! Didžiulis ačiū „M-Sport“ šeimai už viską. Tai yra neįtikėtina!“, - pritrūkęs žodžių ir plačiai besišypsantis su džiaugsmu ištarė Deividas Jocius WRC televizijos komandai iškart po paskutinio ruožo finišo.
Antrasis Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas numatytas Švedijoje vasario 13-16 dienomis.