Tiesiose trasų atkarpoje „Mini“ ekipažai turėjo greičio persvarą, tačiau, anot B.Vanago, tai dar nereiškė, kad jie buvo pranašesni visuose etapuose.
„Toyota“ gamyklinė komanda taip pat atliko korekciją – aerodinamikai pagerinti nuo automobilių stogų buvo nupjautos stogo gaudyklės.
„Taip jie 5 ar 6 km/val. padidino maksimalų greitį. Kai matai, kad sprendimų, kuriuos ruošei visus metus neužtenka, pakeitimus tenka daryti vietoje, tuomet ieškai galimybių toliau. Tarp gamintojų kova taip pat vyksta“, – komentavo pilotas.
Nori vienodų sąlygų
„Toyota Gazoo Racing“ gamyklinė komanda matydama dyzelinių „X-raid Mini“ bagių pranašumą nebuvo tuo patenkinta.
Dakarui įpusėjus „Mini“ automobiliai buvo laimėję penkis etapus, o „Toyota“ – vieną.
Tai atnaujino ginčus dėl nuo 2018 metų įsigaliojusio FIA sprendimo keturiais ratais varomiems visureigiams su benzininiais varikliais oro tiekimo angų (restriktorių) skersmenį sumažinti nuo 38 iki 37 milimetrų.
Dyzeliniams motorams reikalavimai išliko nepakitę – 39 milimetrai su viena turbina arba 38 su dviem.
Per maži raumenys
„Toyota“ atstovų vertinimu, tai sumažina jų automobilių konkurencingumą ir vien dėl greičių skirtumų tiesiosiose per visą ralio maratoną „Mini“ bagiai įgijo maždaug 40 minučių persvarą.
B.Vanagas kol kas nelinkęs įsitraukti į šią diskusiją. Anot jo, tai didžiųjų kompanijų tarpusavio diskusijos, o privačių komandų balso niekas neišgirs.
„Savo darbu mes galima parodyti, kad galime važiuoti tokiu pačiu greičiu, būti šalia, bet dar neturime tiek raumenų, kad galėtume turėti įtakos keičiant Dakaro taisykles“, – kalbėjo lenktynininkas.