Išskirtiniame „Lietuvos ryto“ televizijai duotame interviu lenktynininkas patvirtino tai, ką jau pranešė anksčiau, – vilties dalyvauti šių metų ralio maratone liko nedaug.
Sužinojo per vėlai
Apie partnerių ketinimus nutraukti bendradarbiavimą komanda sužinojo vos prieš savaitę.
„Gyvenime taip jau būna – partneriai ateina ir išeina, tačiau su „General Financing“ mes pragyvenome devynerius metus ir tai tikrai buvo nuostabu.
Baisiausia tai, kad žinią mes gavome likus vos dviem savaitėm iki technikos išsiuntimo į Dakarą. Tokiu metu komanda jau turi būti pilnoje kovinėje parengtyje“, – kalbėjo B. Vanagas.
Jis guodėsi, kad dabartinė situacija – kritinė.
Lenktynininkas neatmetė ir varianto, kad apskritai nepavyks startuoti Dakare. Taip pat gali dalyvauti, tačiau neturėti galimybės apmokėti visų sąskaitų.
Vis dar viliasi, kad pavyks sudalyvauti lenktynėse ir niekam neįsiskolinant.
„Sprendimams turime 10 dienų, po to technika privalo išvykti iš Lietuvos. Nebūdami tikri dėl ateities, mes to negalėsime padaryti“, – komentavo B. Vanagas.
Trūksta 200 tūkst. eurų
Jis netgi svarsto panaudoti tam asmenines lėšas, tačiau supranta, kad tai nebūtų išmintingas sprendimas.
Anot sportininko, išskirtinis lietuvių susidomėjimas Dakaro ralio maratonu gali sukurti stebuklą.
Jis pastebėjo, kad verslininkams tai yra puiki galimybė pasiimti tai, į ką jų buvę partneriai investavo devynerius metus, o dabar paliko.
Ribotas laikas, anot B. Vanago, yra labai rimta problema. Didelės kompanijos, kurios galėtų skirti pinigus, per tokį trumpa laiką gali nespėti priimti svarbių sprendimų.
„Kritinis dalykas šiuo atveju – tai nutiko gerokai per vėlai“ , – pridūrė jis.
Dakarui komanda ruošėsi visus metus ir dabar taip pat nesustabdė svarbiausių darbų.
B. Vanagas prasitarė, kad norint startuoti Dakare komandai trūksta daugiau nei 200 tūkst. eurų. Ar pavyks sudalyvauti ralio maratone, paaiškės lapkričio 30-ąją.
Gruodžio 3 dieną Marselyje (Prancūzija) visi automobiliai ir sunkvežimis turi būti pakrauti į laivus, kurie techniką nugabens į Saudo Arabiją.