Antano Juknevičiaus komanda sukūrė filtrą, kuris leis visiems pasijusti lenktynininkais

2019 m. spalio 2 d. 11:11
Ruduo Lietuvoje išsiskiria ne tik stipriai atvėsusiais orais, bet ir suaktyvėjusiu susidomėjimu Dakaro raliu. Šalies sportininkai jau dabar pristato komandas, automobilius ir kitas naujoves. 
Daugiau nuotraukų (2)
Vieną tokių šiemet – Dakaro gerbėjams specialiai sukurtas „Instagram“ ir „Facebook“ filtras, kurį išbandyti nuo šiandien gali kiekvienas lenktynių fanas. 
2020 metų sausį prie starto linijos Džidos mieste Saudo Arabijoje pasiryžusiems stoti lenktynininkams dienos tampa vis intensyvesnės. 
Komandų artimiausius du mėnesius laukia pristatymai žiniasklaidai, testai, technikos išvykimas ir kiti pasiruošimo darbai.
Idėjai pritarė iškart
Tačiau kaip atskleidė jau vienuoliktajam savo Dakaro raliui besiruošiantis Antanas Juknevičius, darbai intensyviai vyksta jau kurį laiką. 
Vienas iš šio priešsezonio darbo rezultatų – beveik 2 mėnesius kurtas ir su pasauliniais gigantais „Instagram“ ir „Facebook“ derintas papildytos realybės (angl. augmented reality) filtras. 
„Dakaro fanams dar liko labai ilgai laukt, todėl nusprendėm padaryti kažką smagesnio, kol prasidės tikri žaidimai Saudo Arabijoje, – šmaikštauja A. Juknevičius. 
– Komanda pademonstravo kokios techninės galimybės atsirado pastaraisiais metais ir kaip jos tobulėja kamerų ir filtrų srityje.  
Per keletą minučių pabuvau ir vaiku, ir zombiu ir paspjaudžiau ugnimi. Kadangi turime visus pajėgumus ir 3D modeliavimo žinias, iškart sakau – darom!”
Filtrą sukūrė patys
Lenktynininkas atskleidžia, kad iš pažiūros nesudėtingu galintis pasirodyti filtro kūrimo ir paleidimo procesas yra tikras 3D technologijų, dizaino, tikslumo ir kūrybiškumo išbandymas. 
A. Juknevičiaus dizaino komanda filtrą kūrė nuo nulio – 3D manipuliacijos programomis modeliavo, modifikavo ir pritaikė būtent lenktynėse naudojamą šalmą ir kombinezoną.
Taip pat  jį integravo į „Facebook“ programuotojų dar vis tobulinamą „Spark AR“ papildytos realybės kūrimo programą. 
Paskutinysis žingsnis buvo filtrą pasitvirtinti su socialinių tinklų valdytojais ir suteikti prieigą visiems vartotojams. 
Anot A. Juknevičiaus, kaip ir visuose projektuose, derinimas užtruko ilgiausiai – net mėnesį laiko. 
Gali išbandyti visi
„Atrodo, jau padarai kažką neįtikėtinai sudėtingo – norisi kuo greičiau tuo pasidalinti, o čia – biurokratinės kliūtys. 
Iki šiol platforma buvo uždara ir skirta tik menininkams – puslapiai ir oficialios anketos, kaip kad mūsų, negalėjo tuo naudotis „Instagram“ tinkle, kur šie filtrai populiariausi. 
Bet komanda pademonstravo išradingumą, pavyko suderinti visas detales ir turime jau galutinį produktą.
Iš Dakaro jau žinau, kad tokius technologinius dalykus galima dar tobulinti ir tobulinti, bet esmė yra labiau emocija ir pramoga fanams“, – kalba A. Juknevičius.
Išbandyti filtrą galite „Facebook“ ir „Instagram“ socialiniuose tinkluose.
Naudojantis „Facebook“ programėle pradiniame lange pasirinkite funkciją „kelti istoriją“ (angl. add to story), tuomet pasirinkite asmenukės rėžimą (angl. selfie) ir filtrų sekcijoje, pažymėtoje šypsenėle ieškokite oranžinio lenktyninio šalmo ikonos. 
„Instagram“ programėlėje pakaks nueiti į Antano Juknevičiaus profilį, kuriame virš nuotraukų esančioje meniu juostoje šalia pranešimų, IGTV ir žymų rasite filtrų sekciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.