„Ring Challenge“ sezono uždaryme vyks kova dėl 16 čempionų titulų

2019 m. rugpjūčio 30 d. 14:26
Ūkininkai rudenį skaičiuoja viščiukus, o žiedinių lenktynių mėgėjai – čempionų titulus. Rugsėjo 7 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ bus uždarytas Lietuvos žiedinių lenktynių sezonas, todėl čia virs galutinė kova dėl titulų. 
Daugiau nuotraukų (10)
Intrigos bus kaip niekada daug, mat per vieną dieną „Ring Challenge“ renginyje įvyks net trijų skirtingų čempionatų važiavimai, o po jų išaiškės net 16 naujų Lietuvos čempionų. 
Iš kur tiek čempionų?
Pusantro šimto lenktynininkų rugsėjo 7 dieną varžysis trijuose čempionatuose: aukščiausios lygos „Dynami:t“ žiedinių lenktynių, „Liqui Moly“ mėgėjų žiedinių lenktynių ir „Time Attack“ disciplinose. 
Čempionatai trys, o iš kur 16 čempiono titulų? 
Kaip bokse kovotojai skirstomi pagal svorį, taip ir lenktynėse sportininkų technika skirstoma pagal pajėgumą.   
Būtų nesąžininga į vieną važiavimą statyti daugiau nei 500 AG pasiekiančią Edvino Einikio „Audi S4“ ir perpus silpnesnį Pauliaus Urbonavičiaus „Honda Civic“. 
E. Einikis vos užsidegus žaliam šviesoforo signalui nulėktų nuo starto linijos ir viskas tuo pasibaigtų. 
Dėl šios priežasties dalyviai pagal technikos pajėgumą yra išskiriami į klases: pavyzdžiui automobiliai, kurių darbo tūris nesiekia 2 litrų Lietuvos čempionate važiuoja PRO2000 klasėje. 
Čia dominuoja „Honda Civic“ modeliai. 
Mašinos, kurių varikliai yra iki 3 litrų darbo tūrio lekia PRO3000 klasėje. Čia tarpusavyje kaunasi dvi dešimtys BMW automobilių. Galingesni patenka į 3000+. 
Taip yra eliminuojamas technikos pranašumas ir trasoje vairuotojai kaunasi daugiausia savo meistriškumu. 
O žiūrovams – daug vienas po kito vykstančių važiavimų, kur lenktynininkai dėl čempionų titulų kaunasi ramstydamiesi savo automobilių durų rankenėlėmis. 
Dar įdomesni antrieji važiavimai: jų metu greičiausiųjų dešimtukas apverčiamas: pirmas startuoja iš 10-os vietos, antras – iš devintos ir t.t. Trasoje užverda pragaras. 
Šalies čempionate kartu su BMW2500 ir „Open“ yra šešios klasės, „Liqui Moly“ – keturios. 
Tačiau A lygos dalyviams tai bus tik trečiasis etapas iš keturių. Dar vienas rugsėjo pabaigoje vyks Estijoje. 
Iš kur tie 16 čempionų titulų? Daugiausia, net 12 – iš „Time Attack“ disciplinos. 
Dėl jų varžysis daugiau nei 100 dalyvių trijose „Pro“, „Semi-Pro“ ir „Stock“ įskaitose, kuriose – dar po keturias klases. 
Paskutinė galimybė
Itin įnirtinga kova laukia PRO3000 įskaitoje, kurioje vos vienu tašku prieš Mantą Matukaitį pirmauja Aurimas Mištautas.   
Jie visuose važiavimuose lekia sekundės dalių skirtumu. Savo klasėje jie aiškūs lyderiai. 
M. Matukaitis „Time Attack“ disciplinoje laimėjo dvejas lenktynes, A. Mištautas – vienerias. 
Paskutiniajame etape senu BMW važiavęs M. Matukaitis dėl techninių problemų užėmė tik ketvirtąją vietą ir prieš save praleido kiek paprastesniu savo sukonstruotu BMW lekiantį talentingąjį A. Mištautą. 
M. Matukaitis paskutiniajame „Ring Challenge“ dės visas pastangas. Ne tik „Time Attack“, bet ir sprinto lenktynių važiavimuose. 
„Bandysiu važiuoti visur ir maksimaliai greitai. Lenktynių čempionate R3000 klasėje kova dėl pirmos vietos praktiškai pralaimėta, bet padarysiu viską, kas nuo manęs priklauso. 
Tikslas – per abu lenktynių važiavimus surinkti maksimalų taškų skaičių, nes tik tokiu atveju dar turiu šansą pakovoti dėl čempiono vardo. 
Vis tik iš esmės mane gali išgelbėti tik Aurimo gedimas. Kadangi jis geras bičiulis, jam to tikrai nelinkiu, bet automobilių sportas yra nenuspėjamas“, – savo planą rugsėjo 7-ajai komentavo M. Matukaitis. 
Jis puikiai žino, koks nenuspėjamas ir skausmingas gali būti techninis sportas. 
Praėjusiame etape dar prieš lenktynes formavimo rate sprogo jo BMW variklis atvėręs dvi skyles bloke. 
Dvi savaites mechanikai nemiegojo ir ruošė naują motorą, su kuriuo jis startuos ne tik savo R3000 klasėje, bet planuoja važiuoti ir R3000+ įskaitoje.Joje yra surinkęs nemažai taškų su „Corvette“ automobiliu. 
„Time Attack“ važiavimuose planas lygiai toks pats – išspausti maksimumą. 
Paaiškės nugalėtojai
Ramūnas Čapkauskas gana saugiai sėdi PRO3000+ klasės turnyrinės lentelės viršuje. Su „Cupra TCR“ automobiliu jis laimėjo visus tris etapus. 
Kiekvienose lenktynėse jį vijosi E. Einikis, tačiau antruosiuose važiavimuose nepasisekdavo dėl „Audi“ kaprizų. 
Likus savaitei iki lenktynių jis surado problemą, sutvarkė V6 variklio kompresorių ir dabar bus nusiteikęs pagaliau lipti ant aukščiausio pakylos laiptelio.   
Vis tik iš jų pergalę gali atimti ir M. Matukaitis, jei šiam pavyks iki lenktynių suremontuoti „Corvette“. 
PRO2000 klasėje vyks artima kova tarp Tado Petukausko ir Pauliaus Urbonavičiaus vairuojančių „Honda Civic“ automobilius. 
PRO1600 įskaitoje pirmą vietą komfortiškai užsitikrinęs Laurynas Simonavičius. Kad taptų čempionu jam užteks tik įveikti trasą. 
„Semi-PRO1600“ klasėje dėl titulo turės rimtai pasistengti pirmuose dviejuose etapuose pirmavęs Tautvydas Antanavičius, kuriam dabar į nugarę kvėpuoja Algirdas Anužis. 
Prieš trečiąsias sezono lenktynes sulūžo T. Antanavičiaus „Honda Civic“, teko nuomotis kitą, silpnesnį ir žiedinėms lenktynėms nepritaikytą automobilį ir jis išbarstė savo taškus. 
Dabar lieja prakaitą garaže, kad prikeltų mašiną ir su ja galėtų dar kartą pagerinti asmeninį rekordą.
„Aš laimingas – asmeninius savo lūkesčiui jau viršijau, tačiau pasiduoti tikrai nepasiduodu. 
Laiko dar yra, automobilį paruošti spėsiu“, – tikino pastangas dedantis T. Antanavičius. 
Klasių lyderiai
„Semi-PRO2000“ įskaitoje aiškus lyderis – Darius Jakštonis, o klasėje iki 3 litrų kovos du labai greiti BMW vairuotojai Redanas Jankaitis ir Edgaras Plačenis. 
Galingiausių automobilių kategorijoje šioje įskaitoje jau tik formalumui važiuos Vytautas Davulis. 
Visiškai standartinių „Stock“ klasės automobilių 3000+ klasėje lyderis taip pat aiškus – tai Vytas Bilinskas su „Porsche 718 Boxster“, o STC3000, kurioje varžosi daugiau nei 30 dalyvių sau čempiono titulą jau beveik užsitikrino Šarūnas Visockas. 
STC2000 įskaitoje pirmą vietą kol kas užima Tomas Valys, o STC1600 – kaimynas iš Latvijos Marcis Pakalnis. 
Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato uždarymas Kačerginės „Nemuno žiede“ prasidės rugsėjo 6-ąją, penktadienį. 
„Time Attack“ dalyviai treniruosis, lėks pirmuosius važiavimus, o čempionatų sportininkai įveiks kvalifikacinius ratus. Šeštadienį, rugsėjo 7 dieną, žiede jau vyks lenktynės. 
Ring Challenge^InstantKačerginė
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.