Be to, komanda iki sezono pabaigos tikisi parduoti ir klasikinio ralio varžybose naudojamą R5 modelį.
„Šiuo metu visas dėmesys krypsta į Dakarą ir pasiruošimą jam. Aktyviai sprendžiame kito automobilio klausimą ir dėliojame biudžetą.
Parduodame ne tik ankstesniuose Dakaruose naudotus visureigius, bet ir klasikinio ralio R5 automobilį – kol sezonas nesibaigė, tą padaryti yra daugiau šansų“, – teigia lenktynininkas Vaidotas Žala.
Technika – parduodama ir nuomojama
Klasikinio ralio sezonas baigiasi rudenį – iki to laiko nepardavus automobilio, greičiausiai jį pavyktų parduoti tik pavasarį.
Tai nereiškia, kad šiuo metu Lietuvos ralio čempionate pirmaujančio V. Žalos ir Andrio Malniekso dueto ralyje šiemet žiūrovai neišvys.
Artėjantį savaitgalį vyksiančiame Rokiškio ralyje šis duetas dar važiuos turimu R5 automobiliu, o dalyvavimas paskutiniame etape Druskininkuose bus sprendžiamas pagal būsimą situaciją.
Jeigu ekipažui trūks taškų iki Lietuvos ralio čempiono titulo, net ir pardavus dabartinį R5 automobilį, būtų išsinuomotas kitas.
„Skelbimo įdėjimas dar nereiškia pardavimo – neatmetame galimybės, kad ralyje Druskininkuose važiuosime ir dabartiniu automobiliu.
Kamanės skelbimas buvo patalpintas kovo mėnesį, tačiau pardavėme ją tik vėlyvą pavasarį“, – sako V. Žala.
Vasarą įdarbintas yra ir komandos techninės pagalbos sunkvežimis – jis išnuomotas „Hilux“ įsigijusiai Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno komandai.
Šie sportininkai dalyvavo Lietuvos bekelės lenktynių čempionato etapuose, buvo išvykę į kelerias varžybas Vakarų Europoje ir taip pat vykdo aktyvią pasiruošimo Dakaro raliui programą.
Visureigis liko Lietuvoje
Du kartus Dakaro ralyje startavusi ir abu kartus dėl variklio problemų finišo nepasiekusi Lietuvos inžinieriaus Dariaus Biesevičiaus sukonstruota bitė – „Seat Leon Dakar“ – porą metų prastovėjo komandos garaže, tačiau artimiausiu metu ją vėl bus galima išvysti varžybose Lietuvoje.
Automobilį įsigijo 2018 metų Lietuvos bekelės lenktynių čempionas Vaidotas Paškevičius.
„Lietuvos bekelės lenktynių lygis kyla, kiekviename etape čia matomi Dakaro ralyje buvę visureigiai, todėl mes, pardavę savo praėjusių metų automobilį, ieškojom kažko naujesnio.
„Seat Leon Dakar“ projektą sekiau nuo pat jo pradžios ir man patiko pati Lietuvoje nuo nulio sukonstruoto automobilio idėja.
Atsiradus galimybei, nutarėme šį automobilį įsigyti bei parodyti Lietuvos lenktynių gerbėjams“, – teigia V. Paškevičius.
„Labai džiaugiuosi, kad Dariaus Biesevičiaus kūrinys papuolė į teisingas rankas.
Tai potencialiais greitas ir tvirtas automobilis, bet vis neturėdavome laiko griebtis šio projekto reabilitacijos ir išspręsti techninių kaprizų.
Esu tikras, kad Vaidoto komanda prikels bitę antram gyvenimui ir parodys jos potencialą “, – sako V. Žala.
Atsisakys dyzelinio variklio
Pirmasis nuo nulio Lietuvoje sukurtas ir Dakaro ralio trasose besivaržęs automobilis šiemet bus matomas dvejose varžybose–paskutiniuose 2019 metų sezono bekelės čempionato ir klasikinio ralio etapuose.
Kitąmet V. Paškevičius juo, be Lietuvos čempionato, tikisi pasivaržyti ir užsienyje.
Automobilis buvo kurtas T3 kategorijai, tačiau pastaraisiais metais reikalavimai joje gerokai pasikeitė, tad dabar 1,9 litro TDI variklis nėra konkurencingas.
V. Paškevičius ilgainiui ketina jį pakeisti galingesniu benzininiu agregatu. Tai – vienintelė planuojama didesnė šio automobilio modifikacija.