Rumunijos Sibiu mieste nuo ankstyvo ryto vyko kvalifikaciniai važiavimai, kurių metu „Team Transaulita“ nariai išvengė didesnių nesklandumų ir užtikrintai pateko tarp 35 geriausius laikus pademonstravusių sportininkų tarp daugiau nei 200 dalyvių „Bronze“ klasėje.
T. Barkus prologo kvalifikacinį ratą įveikė per 2 min 41 sek ir užėmė 20 vietą, o M. Daugėla užtruko 2 min. 47 sek. ir buvo 24-as.
„Iš pradžių važiavau idealiai, net pats netikėjau, kad taip galiu.
Pasivijau lėtesnius sportininkus ir jie truputį trukdė, į vieną jų vos neatsitrenkiau, kai norėjau peršokti bėgius. Bet šiaip viskas pavyko labai gerai“, – savo rezultatu buvo patenkintas T. Barkus.
M. Daugėla taip pat pasidžiaugė geru važiavimu ir teisinga taktika:
„Kas iš vakaro atrodė baisiausia, buvo lengviausia.
Labai lengvai važiavosi, nebuvo kur pavargti. Manau, kad labai neblogai pavyko. Kai kur buvo galima greičiau, be taktika važiuoti saugiau pasiteisino.“
Finale pagerino pozicijas
Sportininkai kalbėjo, kad esminė užduotis patekti į finalą ir pirmoje bekelės dienoje startuoti su greičiausias – įvykdyta.
Nepaisant to, finale sūkiai buvo maksimalūs. Puikiai startavę lietuviai jau pirmajame rate pagerino savo pozicijas, kurias vėliau beliko išlaikyti. T. Barkus finišavo devintas, o M. Daugėla 16-as.
Finalas buvo itin azartiškas, nes vyko specialiai paruoštoje trasoje vienoje pagrindinių Sibiu miesto gatvių ir pritraukė tūkstančius žiūrovų.
Visi sportininkai startavo vienu metu. Pasibaigus numatytam laiko limitui sportininkai įveikė dar vieną ratą. Tuomet ir paaiškėjo galutinės pozicijos.
Neliko nepastebėtas
Trečiasis Lietuvos atstovas dalyvaujantis „Romaniacs“ ralyje, M. Paulavičius, buvo vienas iš pastebimiausių dalyvių „Silver“ klasėje. Jis važiavo agresyviai ir rinkosi sudėtingiausią maršrutą,
Vis tik važiuojant tokiu stiliumi nepavyko išvengti vieno skaudaus kritimo, po kurio nukentėjo motociklas.
Komandos mechanikas Vytenis Mačerinskas teigė, kad motociklas tikrai bus sutvarkytas ir laiku paruoštas pirmajai bekelės dienai.
M. Paulavičius ratą įveikė per 3 min, 10 sek. ir savo klasėje liko 68 tarp 101 dalyvių.
„Prieš startą buvo dilema – ar padaryti šou ar važiuoti techniškai.
O išėjo trys viename: ir šou, ir motociklui kliuvo, o po to ir techniškai važiavau.
Visi žiūrovai patenkinti, tik mechanikas labai susiraukęs“, – geros nuotaikos neprarado M. Paulavičius.
Pirmoji bekelės diena
Organizatoriai kitą etapą vadina „Karo zona“. Maršrutas driekiasi per Pirmojo pasaulinio karo laikų fronto liniją. Teks važiuoti ir bėgiais, kuriais kariai gabendavo savo įrangą ir amuniciją į apkasus.
„Red Bull Romaniacs“ ralis startavo 2004 metais.
Laikui bėgant jis tapo sunkiausiu bekelės motociklų raliu pasaulyje.
Dalyviai turi ne tik pademonstruoti išskirtinius motociklo valdymo, orientavimosi aplinkoje, GPS prietaisų naudojimo įgūdžius, bet ir fizinę ištvermę.
Lenktynininkai per dieną įveikia vidutiniškai apie 100–200 kilometrų, o trasoje tenka praleisti 6–8 valandas, sudeginama apie 6000 kalorijų.