Beveik 162 kilometrų greičio ruožas, B. Vanago teigimu, labiau priminė Marso kanjonus, nei mums įprastus Ispanijos vaizdus. Ypač uolėtos ir akmenuotos trasos prakirto vieną komandos bolido „Toyota Gazoo Racing Hilux“ padangą, todėl teko keistis ratą ir tai atėmė nemažai laiko. Pirmą kartą „Baja España Aragón“ dalyvaujantys lietuviai pripažino, jog šis greičio ruožas – susipažinimas ir mėginimas perprasti grėsmingą bei technikai pavojingą reljefą, „pasiglemžusį“ net aštuonis ekipažus.
„General Financing team Pitlane“ po pirmojo greičio ruožo užėmė 11 vietą. Antras, beveik perpus trumpesnis greičio ruožas, Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio ekipažui buvo sėkmingesnis. Per vos 30 minučių trukmės servisą technikų komanda pakeitė sportinio „Toyota Hilux“ parametrus, leidusius labiau prisitaikyti prie specifinių Ispanijos trasų. Kaip bebūtų, be techninių nesklandumų išsisukti nepavyko – patekus į vandens apsemtą ruožą buvo pažeisti lambda jutikliai (kitaip – deguonies kiekio variklio išmetamosiose dujose davikliai), įrengti išmetimo sistemoje. Sutrikus jų veiklai, „Toyota Gazoo Racing Hilux“ prarado dalį variklio galios. Komanda finišavo dešimta. Į pirmąjį penketuką bendroje „Baja España Aragón“ įskaitoje pateko žinomi Dakaro dalyviai: Orlando Terranova, Martin Prokop, Jakub Przygonski, Nani Roma, Bernhard Ten Brinke.
Šeštadienį, antrąją lenktynių dieną, „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ dalyvių laukia du greičio ruožai ir 250 kilometrų sportiniu tempu. „Baja España Aragón“ automobilių klasėje dalyvauja per 200 ekipažų iš 27 šalių.