Ketvirtadienį, liepos 25-ąją, vos prašvitus, Benediktas Vanagas su žiniasklaidos komanda išskrido į Barseloną ir susitiko su šturmanu Sebastianu Rozwadowskiu.
Nuo čia jie vyko dar 400 kilometrų į Teruelio miestą, kur jų jau laukė technikai. Dar tą pačią dieną komanda turėjo atlikti administracines ir technines patikras.
Stengiasi mažinti išlaidas
FIA elitinių vairuotojų sąraše esančiam B. Vanagui suteikiama galimybė rinktis patikrų laiką, todėl planas sąmoningai sudėliotas taip, kad komanda viską spėtų per vieną dieną – atvykti ir susitvarkyti oficialiąją dalį.
Atsisakyta ir adaptuotis leidžiančio laikotarpio, kuomet komanda į lenktynes atvyksta viena ar dvi dienas anksčiau.
Šių metų pradžioje paskelbus apie dalyvavimą „FIA World Cup for Cross Country Bajas“, B. Vanagas minėjo, kad nors ir turi planą varžytis visuose aštuoniuose etapuose, tačiau biudžeto tam dar nėra.
Negana to, finansinę duobę šiuo metu gilina ir Italijoje nuskandintas variklis, taigi komanda stengiasi optimizuoti visus kaštus.
Laukia keturi greičio ruožai
Nepaisant to, lenktynininkas nusiteikęs optimistiškai – sėkmingai atliktos techninė ir administracinė patikros suteikia galutinį leidimą dalyvauti lenktynėse, o pats B. Vanagas tikina su komanda darysiąs geriausia ką gali.
Pirmą kartą „Baja España Aragón“ dalyvausiančios lietuvių komandos penktadienį laukia du greičio ruožai, esantys ypač akmeningose vietovėse.
Dalyviai Ispanijoje turės įveikti 250 kilometrų sportiniu tempu.
Antrąją lenktynių dieną – šeštadienį – komanda lenktyniaus dar dviejuose greičio ruožuose.
Komandos bolidas „Toyota Gazoo Racing Hilux“ šiose lenktynėse pažymėtas 205-tuoju numeriu. Tai reiškia, kad ekipažas startuos iš penktosios pozicijos.