„4x4 Perimetro“ intriga: lyderiai bandys išgyventi, naujokai mokysis važiuoti greitai

2019 m. liepos 25 d. 11:39
Trečiadienio, liepos 24-osios, vakarą Druskininkuose startavo ilgiausias bekelės maratonas aplink Lietuvą – „4x4 Perimetras“. Ne veltui jis vadinamas lietuviškuoju Dakaru: per 60 valandų dalyviams reikės įveikti daugiau nei 2 tūkst. kilometrų trasą. 
Daugiau nuotraukų (27)
Dėl pergalės „Sport“ įskaitoje varžysis ir tikri Dakaro visureigiai: Edvino Juškausko su Aisvydu Paliukėnu ekipažas į trasą lėks buvusiu Vaidoto Žalos „Toyota Hilux“. 
Tačiau jiems lengva nebus, nes pozicijų užleisti nežada patyręs šių metų bekelės čempionato lyderis Vaidotas Paškevičius. 
Startavo anksti ryte
Daugiau nei keturios dešimtys ekstremaliems iššūkiams pasiruošusių ekipažų ruošėsi pirmajam trečiadienio pasirodymui bekelės varžybų „4x4 Perimetras“ prologui, kuris prasidėjo 19 val. Druskininkų aerodrome. 
O ketvirtadienį, iš pat ankstyvo ryto jie pajudėjo į didžiąsias lenktynes: 2200 kilometrų aplink visą Lietuvą bekele jos pasienio ruožu. 
Šį atstumą jie turės įveikti per 60 valandų. 
Dalis važiuos turistinėje klasėje miškais ir kemsynais pagal kelių eismo taisykles, o įdomiausia kova vyks „Sport“ įskaitoje, kurios dalyviams reikės įveikti 12 greičio ruožų. 
Čia į Druskininkus ant priekabos rimtą pareiškimą atsivežė E. Juškausko su A. Paliukėnu ekipažas. 
Jie lėks su buvusiu Vaidoto Žalos „Toyota Hilux“ Dakaro bolidu. 
Ekipažas naujas, perspektyvus, ir nors jau gana gerai pasirodė keliose bekelės lenktynėse, „4x4 Perimetras“ jam bus naujas iššūkis, mat su „Hilux“ į trasą jie išvažiuos pirmą kartą. 
Mokysis važiuoti greitai
„Per kelis pasiruošimo mėnesius matau didelį ekipažo progresą ir norėtume tą progreso kreivę išlaikyti toliau kylančią. 
Kol kas kartu varžybų ritmu esame įveikę tik 2–3 pakankamai lengvų Dakaro dienų distanciją Lietuvos ir Italijos bekelėse, todėl čia atvažiuojame rinkti svarbių kilometrų“, – aiškino šturmanas A. Paliukėnas. 
„Mums tai tik pirmosios varžybos su „Hilux“.   
Ši mašina pirmųjų testų metu man paliko labai didelį įspūdį, tačiau su ja dar reikia daug mokytis norint važiuoti gretai.   
Tai mes labai spausti nespausime, nes dar nenorime rodyti visokių „fokusų“, – antrino vairuotojas E. Juškauskas. 
Startuos su kuklesniu
Nors ekipažas tikina, kad stipriai nespaus, tačiau važiuos su itin konkurencinga ir labai greita technika, todėl net mokydamiesi gali sukelti rimtų problemų šių metų Lietuvos bekelės lenktynių čempionato lyderiui V. Paškevičiui. 
Patyręs sportininkas jau ne kartą įrodė, kad laimėti gali ir ne su pačiu greičiausiu automobiliu, bet šiose molėtiškių jo ir Gyčio Vercinsko ekipažui reikės labai pasistengti.
Jie turi ne tokį greitą automobilį, kokiu norėtų važiuoti. 
Praėjusiais metais čempiono titulą atnešusį ir puikiai paruoštą „Mitsubishi Pajero“ automobilį pardavė, o antrajame etape važiavo su nuomotu „Hummer H3“. 
Pirminis planas didžiajame „Perimetre“ startuoti tuo pačiu amerikietišku visureigiu neišdegė, tad V. Paškevičius lėks minimaliai paruoštu gerokai senesniu „Mitsubishi Pajero“.
„Turime tai, ką turime. Rankų nenuleidžiame, startuosime. Dėl aukščiausių pozicijų pakovoti gal nepavyks, tai stengsimės bent jau gerai laiką praleisti“, – sakė V. Paškevičius. 
Iš viso „Sport“ klasėje kovoja 11 ekipažų ralio reido varžyboms ruoštais automobiliais. 
Jie į didžiojo maratono startą stojo ankstyvą ketvirtadienio rytą. Finišas – šeštadienio vakare tuose pačiuose Druskininkuose. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.