Atkaklioje finalinėje kovoje trečios serijos BMW (E46) vairuojantis B. Čirba nugalėjo svečią iš Estijos Mikhelį Normaną Tultsą su „BMW E30“. Trečiąją vietą užėmė klaipėdietis Valdas Vindžigelskis, mažajame finale įveikęs Giedrių Zabulionį.
Finalinės kovos vyko jau visiškai sutemus, tad sportininkams teko slysti itin sudėtingoje trasoje esant ribotam matomumui. Šiemet varžybos dėl įvairių incidentų kiek užtruko, apdovanojimai vyko gerokai po 23 valandos, tačiau varžybos, priešingai nei 2018 metais, baigėsi.
Pernai Gediminas Ivanauskas padarė klaidą, jo „Nissan 200SX“ palindo po trasą juosiančiais atitvarais bei juos sugadino taip, kad toliau važiuoti būtų pavojinga, varžybos buvo nutrauktos. Šiemet Gediminui varžybos susiklostė sėkmingiau – jis sėkmingai kvalifikavosi, tačiau jau pirmajame porinių važiavimų „Top 32“ etape pralaimėjo dvikovą svečiui iš Estijos Ao Vaidai. Vis dėlto varžybų savaitgalis jam toli gražu nesibaigė – tiesiai iš Palangos jis su komanda išvyko į Baltarusiją, kur jau šeštadienio popietę laukia kitos varžybos.
Įspūdingų pasirodymų netrūko nei kvalifikaciniame etape, nei poriniuose važiavimuose. Tas pats G. Ivanauskas panašioje vietoje kaip ir pernai užpakaline automobilio dalimi pajudino atitvarus, tačiau tai jo iš vėžių neišmušė ir jis sėkmingai baigė važiavimą. Nuostabius vaizdus žiūrovams kvalifikaciniame etape dovanojo bent keliolika šoninio slydimo varžybų dalyvių, o kiekvienas porinis važiavimas kėlė vis didesnes ovacijas. Kartais iš apmaudo, pavyzdžiui, kai Pauliaus Petraičio „BMW 3“ (E46) reduktorius sprogo viduryje trasos ir automobilis iš jos, palikdamas alyvos žymę, buvo išstumtas rankomis.
Žiūrovų apmaudo netrūko ir „Top 8“ kovoje, kur vieno geriausių Lietuvos drifterių Andriaus Vasiliausko 1000 AG pasiekiantis BMW 3 (E92) variklis pačioje važiavimo pradžioje tiesiogine to žodžio prasme suplėšė iš anglies pluošto pagamintą kardaninį veleną. Jo detales kurį laiką iš trasos rankiojo teisėjai bei komentatoriai. Netikėtumai yra šoninio slydimo varžybų kasdienybė. Nors favoritus čia galima numanyti, tačiau techniniai nesklandumai, dalyvių klaidos ir kiti nutikimai labai dažnai sujaukia visas išankstines prognozes.Taip ne kartą nutiko ir varžybose Palangoje.
Pavyzdžiui, Donato Macpreikšo ir esto Henrio Kivimagi kova truko keliolika minučių. Pirmojo važiavimo metu D. Macpreikšo automobilio galinė padanga buvo numontuota trasoje ir teisėjai, atsižvelgdami į reglamentą, neleido jos pripūsti, tačiau H. Kivimagi nenorėjo gauti techninės pergalės dėl tokios varžovo nesėkmės ir prašė, kad lietuvis važiuotų maksimaliu pajėgumu bei sutiko leisti jam tą padangą pripūsti. Estas užsidirbo daugybę lietuvių žiūrovų ovacijų, tačiau pakartotinėje kovoje vis tiek įrodė savo pranašumą prieš D.Macpreikšą.
Nors dangus temo, o oras šalo, žiūrovai iš šoninio slydimo varžybų nesitraukė – kuo toliau, tuo buvo įdomiau, o kulminaciją varžybos pasiekė, kaip ir priklauso, finalinėse kovose – visiškoje tamsoje, dalį trasos apšviečiant galingu žibintu, „drifteriai“ nepabijojo važiuoti maksimaliu greičiu ir smarkiai rizikuodami.
Pavyzdžiui, estas M. N.Tultsas finalines kovas įveikė automobiliu, kuris, kaip sakė pats, praktiškai neturėjo stabdžių. Tai nesutrukdė konkuruoti su vienu geriausių Lietuvos šoninio slydimo meistrų B.Čirba, tačiau stabilus ir užtikrintas ukmergiškio važiavimas jam atnešė dar vieną pergalę. Tai antroji iš eilės B. Čirbos pergalė Lietuvos „drifto“ čempionate, jis yra užtikrintas 2019 metų sezono „Pro“ lygos lyderis.